Guest FIN1979

Helsinki-Vantaa Airport bus kuvapyyntö

11 viestiä aiheessa

moi

Tarkoituksena olisi maalata http://f1.aaacafe.ne.jp/~rjnnhama/craft.htm osoitteesta löytyvä Airport bussi, Helsinki-Vantaan sisäisessä plata liikenteessä liikkuvaksi bussiksi.

Ainoa mikä nyt puuttuu niin on kuvia tuosta bussista. Mistäköhän niitä mahdollisesti saisi ?

Myös kiinnostaisi maalata Airport-Bussi Blue 1:sen väreihin (se jossa on maalattu se Avro siihen kylkeen).

jos näistä kahdesta löytyisi jostain kuvia niin voisin jo päästä jonkinlaiseen alkuun.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa eli aiotko tehdä sillai että se liikkuu siellä itestään vähän niinkun uudessa Bremen maisemassa jossa lentokenttä bussi tulee sinne minne parkkaa.. Eik niitä pitäisi tehdä aika montakin sinne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun Jani Salo aikoo tehdä tuohon bussiin Helsinki-Vantaalla likkuvien bussien väritykset. Tuo bussi siis on ihan itse ohjattava ja ajettava.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu siis sitä todella voi itse ohjata ja sopii aika hyvin AI-koneiden spottailuun, mutta ei pahemmin kiinnosta ajella jollain bussilla missä on jaappanilaiset tekstit. Sen takia ajattelin tuota Airport Bus hommaa ja tuon bussi mallin paintkit ainakin on helppo maalata.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu siis sitä todella voi itse ohjata ja sopii aika hyvin AI-koneiden spottailuun, mutta ei pahemmin kiinnosta ajella jollain bussilla missä on jaappanilaiset tekstit. Sen takia ajattelin tuota Airport Bus hommaa ja tuon bussi mallin paintkit ainakin on helppo maalata.

Jani

Siis tiedän että tolla voi ajella mutta voin kokemuksesta sanoa että tuo bussi on *****. Mulla se ei ainankaan kääntynyt mihkää... Ois se kiva saada tonne kentille esim EFHK:lle semmosen AI Airport bussin joka menis automaattisesti niiden koneiden luo jotka joutuvat parkkeraa "ulko parkkiin" eli ei portille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä niistä busseista? Itselläni se ylempi toimii hyvin, tosin siinä tulee Cessnan (LOL!) lentomallinnus, jolloin sillä on kiva lennellä Veeäfärrää! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistän Jani sulle privassa linkin kuviin tuosta bussista. Kävimme näet sattumoisin Alexin kanssa tuossa yksi päivä kuvailemassa kyseistä värkkiä EFHK-maisemaa varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistän Jani sulle privassa linkin kuviin tuosta bussista. Kävimme näet sattumoisin Alexin kanssa tuossa yksi päivä kuvailemassa kyseistä värkkiä EFHK-maisemaa varten.

kiitos, täytyy tsekata se kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään