Guest JuhaL

MD-11 video, millä näkyy?

10 viestiä aiheessa

divx codec on mielestäni koneessa, mutta ei näy kuvaa, ääni kyllä kuuluu. Mistäpä ohjelma, jolla näkyy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä muodossa se video on? Muuten on mahdoton sanoa, että millä ohjelmalla sitä pitäisi katsoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä muodossa se video on? Muuten on mahdoton sanoa, että millä ohjelmalla sitä pitäisi katsoa...

Video on haettu täältä videokirjastosta (MD-11 laskeutuminen) ja näkyy kahdessa eri koneessa 1) Quick Time ikonina ja type on Microsoft Video tai 2) Media Playerin ikonina ja type on Video Clip. Tässä nimessä on perässä .avi .

2. koneessa on juuri haettu DivX Codec 4.12 ja järjestelmä uusi XP ja molemmissa koneissa myös Quick Time player

Kun olin netissä ja avasin tiedoston Quick Timella, automaattikysely ohjelman kotisivulta ilmoitti, että sopivaa ohjelmaa videon näyttämiseen ei löydy

Tässäpä pulma...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

asenna ffdshow, niin pitäisi näkyä kaikki. Tai ainakaan minulla ei ole tullut vastaan mitään milkä ei olisi näkynyt.

Mistä sen löytäisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GSpotilla näet mitä codeceja videot käyttää ja sitten etsit netistä sopivan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sen löytäisi?

Hiukan sitä oma-aloitteisuutta. Google ja eka linkki olis ollut...

Mutta ehdottomasti paras koodekki toi mitä olen löytänyt. Tuon lisäksi minulla on vain AC3 koodekki äänille.

Kaikki näkyy eikä ole ollut mitään ongelmaa, että koneessa on kymmenen koodekkia ja soittosofta haluaa valita juuri sen, millä ko. pätkä ei näy kunnolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään