Guest Oppilas

Koneen työntöapu ??

10 viestiä aiheessa

Kiitos suuresti. Minä kun olen päivittänyt juuri simuni 2002:sta 2004:ksi, eikä minulla ole 2004:sen manuja.. Olisko muuten vielä jotain tietolähdettä, mistä ne voisi hankkia ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos suuresti. Minä kun olen päivittänyt juuri simuni 2002:sta 2004:ksi, eikä minulla ole 2004:sen manuja.. Olisko muuten vielä jotain tietolähdettä, mistä ne voisi hankkia ??

Ne siellä CD:llä eikun printtaamaan!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne manualit löytyy joltain niiltä levyiltä. En nyt tähän hätään kuitenkaan muista miltä niistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siellähän ne kyllä ovat.. :)

Ja lentäessä Brieffing vai mikä lie on kätevä, jos etsii näppäimiä. Sen saa esille esim. Microsoftin precision 2 joikkarista 7 nappulasta (olettaen että käyttää default calibrointia).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aattelin tähän samaan laittaa toisen samaanviittaavaan kysymyksen ;D

Löytyytö tuohon 2004-versioon niitä kaikenlaisia käsikirjoja?Ja jos löytyy,niin millä nimellä??

2002-versiossa olen jo lukenut kaikki lentokoulut sun muut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin 2004:ssä ne lentokoulujen materiaalit on siinä oppitunnin alussa. Siis silloin, kun klikkaa sitä oppitunnin nimee, niin se tulee sit. Sit sieltä alhaalta voi alottaa sen oppitunnin. Huomattava parannus, kun alkaa selaamaan jostain kirjasta sitä oikeeta sivuu.

edit:Kas. 200 viesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään