Guest FIN1979

Perfect Flight Fly the MD-11

13 viestiä aiheessa

http://www.fs2000.org/md-11/index.htm

katselin noita screenshotteja ja ei taas vaihteeksi kovin kummoiselta tuotokselta näytä... Nokka ainakin näyttää kovin oudon näköiseltä....

Kyllä mielestäni iFDG:n freeware MD-11 pieksee tuon 24€:n koneen 100-0 :P

Paneelissakin näyttää olevan suurin osa default gaugeja.

urgghhhhhh mama.... siinä Vinnairi :o http://www.fs2000.org/md-11/md11_FINNAIR.JPG

:P ei vakuuta maalauksetkaan :P :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ui vitsi, onpas upea.. Näyttää ihan dildolta! Toi Finnair repaint on huvittava.. Jopa minäkin osaisin tehdä paremman, vaikka mulla onkin peukalo keskellä kämmentä :P Ei tuollaisella tuotoksella voi oikeasti laskuttaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitten joku ulkomainen arvostelija kuitenkin kehuu tuon maasta taivaaseen :P ja jengi ostaa vaikka freewarena olisi parempaa tarjolla :P :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo modeli...se...se....on aevan ehaana. Taitavat kaikki olemassa olevat freeware-modelit (jopa Mike Stonen ;)) hakata tuon ihan googolgoogol - 0. Ja parhaimmat naurut sain tuosta Finskin paintista!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Kiinnostaisi tietää, mitä noidenkin tekijöiden päässä liikkuu. Tuosta näyttää puuttuvan esim. FMC, joka on must kaupallisissa lisäosissa (isot jetit). Kaikin puolin onneton tekele, ettäs kehtaavatkin >:( Grabowskin panelista tuon 24 ekiä voisi jopa maksaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaa tuo olla myöhässä tullut aprillipila ;D Ei siis kyllä mie tuon IFDG MD-11 pidän enkä suunnittele etes tuon ostoa ;)

BTW: itselläni on Perfect flightin lear 60 ja olen kyllä ihmeen kaupalla ollut siihen tyytyväinen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyi kamala, minkä näköinen. Tuota en latais vaikka se olis ilmaisena ;D

IFDG:n MD-11 on reilusti paras tällä hetkellä oleva mitä olen nähnyt freewarena :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään