Jorma Tyyskä

2k2 gps 2k4:een

10 viestiä aiheessa

joo mut kun 2k4-simu kaatuu kun sitä gps:sää käyttää...

ja sit en tykkää yhtään "graafisesta näkymästä"...

ja 2k2 gepsi on tosi selkee.... ja sitä pystyy suurentaa riittävän isoksi jotta infoo saa riittävästi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuule Jorma veikkaisin että sen kaataa joku muu kun gps ja kyllä se gps on parempi jos siihen tutustuu hieman tarkemmin ! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kaatoi FS9:n gepsi kanssa aiemmin, se oli siis silloin kun kokeilin sitä wareversiota, kun oli "aito" jo Verkkokaupasta tilattuna mutta toimituksessa kesti aikaa.. Sitten sen "aidon" asennuksen jälkeen tuo kaatuminenkin loppui.

En tiedä liittyikö se siihen crackiin vai ei, mutta näin kävi. Eli jos versiosi on "lainattu" kannattaa hankkia se aito, se saattaa auttaa. Mutta en ole ihan varma, tämmöinen oli vain oma kokemus.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minulla on ihan "aito" vacin kautta ennakkotilauksena hankittu fs2004 ja ja sitä on uudelleen asenettu pari kertaa ja kokeiltu ihan puhtaalla simulla, ilman lisäsälää ja sun muuta palikkaa...

Silti joutuu virheilmoituksi lähettelee jatkuvasti jos koskee gps-systeemiin...

Sitä voi katsoa "kerran tai kaksi" mutta sit tönks...

Ja kyllä on tutustuttu ja varmasti käyttäisin ja tulisin sen kanssa toimeen jos se ei kaataisi konetta... :-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minulla on ihan "aito" vacin kautta ennakkotilauksena hankittu fs2004 ja ja sitä on uudelleen asenettu pari kertaa ja kokeiltu ihan puhtaalla simulla, ilman lisäsälää ja sun muuta palikkaa...

Silti joutuu virheilmoituksi lähettelee jatkuvasti jos koskee gps-systeemiin...

Sitä voi katsoa "kerran tai kaksi" mutta sit tönks...

Ja kyllä on tutustuttu ja varmasti käyttäisin ja tulisin sen kanssa toimeen jos se ei kaataisi konetta... :-)

Joo samasta tilauksesta omakin on.. Hmm. Tuo oli just samanlainen juttu kuin itsellänikin, mutta en tosiaan tiedä mikä siinä oli, ihan samalla tavalla kosahti aina vähän ajan päästä kun gepsin avasi. Ei heti, mutta muutaman hetken kuluttua siitä. Omituinen juttu. Se korjaantui kun tosiaan asensin uudelleen. Mutta en simun gps:ää itse käytä kyllä muutenkaan, vaan oma Garmin on koneessa kiinni simulentojen ajan.

Toivottavasti tuohon löytyy joku ratkaisu.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on tollanen "Rambooster" ohjelma joka vahtii muistin määrää/tilaa ja sen pitäis vapauttaa sitä aina voi...

Monesti se käy "punaisella" ilmoittaen että muistia on

jäljellä n. 5%...

Voisiko tämä olla simulle kuitenkin liian vähän ja se kyykkää tämän takia???

512mt muistia koneessa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaverilla oli Nvidian näytönohjain ja sama ongelma. Se otti sitten siitä selvää ja tuli tulokseen että on väärät ajurit. Muillakin on ollut k.o. onglemaa.

Eli onko sulla Nvidian kortti? Jos on niin hae uusimmat ajurit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään