Guest jaanukka

Purnausta MyTrafficista

4 viestiä aiheessa

Tapojeni vastaisesti seurasin etusivun uutisen linkkiä SimMarkettiin ja otsikossa mainittuun maksulliseen MyTrafficin uutukaiseen versioon 2.

Luin tuotteesta pitkän ylistyspuheen, mistä piti rivien välistä kaivaa kaipaamaani tietoa esim. siitä noudattaako liikenne olemassaolevia aikatauluja. Raskaaltakin tuo systeemi tuntui, fps:iä oli 10 esimerkkikuvissa. Tekijöillä varmaan on huippukoneet, joilla 10 on melkein sama kuin polvillaan. Minulla 10 on 700MHz:n koneella huippu ja 5 normaalia.

Olisin toivonut enemmän faktoja ja vähemmän myyntipuhetta. Varsin yleinen kysymys täälläkin on, onko joku kokeillut. Sama ongelma siis vaivaa muitakin.

Nyt tietysti joku huomauttaa, että tästä pitää purnata tuotteen omilla sivuilla eikä täällä. Totta, mutta kauanko purnaus siellä säilyy?

Eli mitä mieltä olette ko. tuotteesta ja yleensä AI-liikenne lisäosista? Osa huvista mielestäni kun on rakentaa liikenne kone kerrallaan käsin ja tarpeen mukaan omiin kuvioihin sopivaksi.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo MyTraffic ilmeisesti käyttää eri AI-kone malleja kuin esim. Ultimate Traffic joka käyttää Project AI:n fps ystävällisiä kone-malleja. Ainakin mitä olen eri foorumeilta lukenut niin tuo Ultimate Traffic olisi parempi ostos kuin MyTraffic. UT muistaakseni maksaa Justflightin sivuilta CD-versiona 30$.

Kannattaa ensin lukea arvostelut kummastakin tuotteesta ennen kuin lähtee niitä ostamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MyTraffic:stä puutuu myös lentokoneita, kuten finskin ATR72... puuttuu kyl muitakin... Ei kovin realistinen mun mielestä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ultimate Trafficistakin puuttuu tosi paljon koneita, mutta suurin osa niistä on jotain pikkuyhtiöitä itä-afrikasta. Tosin esim. SAS:n A321 puuttuu ja muitakin ylläreitä on. Mut koska UT käyttää PAI:n koneita, niitä on helppo lisätä jälkikäteen mukana tulevilla työkaluilla. Mut mä oon kyl ollu UT:hen ihan tyytyväinen...

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään