Guest jasz

Messerschmitt BF 109 G-6

8 viestiä aiheessa

Mistä löytyisi mahdollisimman hyvä versio ko. koneesta? En ole löytänyt ilmaisia enkä maksullisiakaan versiota netistä(FS2k2&FS2k4) ??? Ja jos suominahkoja löytyisi vielä kuorrutukseksi niin vielä parempi 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikainen haku sanalla Messerschmitt tuotti Flightsim.comissa 187 osumaa, joukossa myös pari FS2K2 ja FS2K4-versioita nimenomaan 109:stä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka etsitkin ko. vehjettä sivarisimuun niin n. 10 eurolla (ja huutonetistä alle sen) saa Il-2 Sturmovikin, jossa Mersuja on montaa alaversiota. Skinejä on harrastajien toimesta tehtailtu kymmenittäin ja pyssytkin toimii...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Il-2 Sturmovikin

Minulla on Forgotten Battles. Sen lentomallinnuksessa on ilmeisesti jotain vikaa, koska vastustajien koneet ovat aina minun konetta ketterämpiä. Riippumatta siitä, millä koneella itse lennän, jään aina toiseksi. Taidan pitäytyä sivarisimussa. ;D (Vitsi, vitsi...)

Harri Lönnqvist, haastan sinut FB-otteluun, kun olen harjoitellut vielä noin 5.000 lentotuntia. Voit alkaa vapista! 8)

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs nyt, viime kerralla hypelobbyssa onnistuin FB:lla taitavasti väistelemään vastustajan luoteja n. 3-5 min kunnes viikatemies korjasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikainen haku sanalla Messerschmitt tuotti Flightsim.comissa 187 osumaa, joukossa myös pari FS2K2 ja FS2K4-versioita nimenomaan 109:stä...

Hyvä että vaihtoehtoja löytyy ;D Onkos kukaan ajanut tarkempia tyyppäyksiä eri versiolle?

Vaikka etsitkin ko. vehjettä sivarisimuun niin n. 10 eurolla (ja huutonetistä alle sen) saa Il-2 Sturmovikin, jossa Mersuja on montaa alaversiota. Skinejä on harrastajien toimesta tehtailtu kymmenittäin ja pyssytkin toimii...

Juu, mutta Illussa ei toimi fsuipc ;)

-jm-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä että vaihtoehtoja löytyy ;D Onkos kukaan ajanut tarkempia tyyppäyksiä eri versiolle?

En ole testannut, mutta ainakin se FS2004-versio näyttää screenshottien perusteellä hyvältä...

Juu, mutta Illussa ei toimi fsuipc ;)

Anteeksi hölmö kysymys, mutta mihin sitä FSUIPC:ta edes Illussa tarvitsisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi hölmö kysymys, mutta mihin sitä FSUIPC:ta edes Illussa tarvitsisi?

Oliskohan kyseessä kotikokkariviritys?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään