Guest motojuzzi

Valistakaa tyhmää lisäsälästä...

4 viestiä aiheessa

Pyysin tänään kaveria imuroimaan mulle pari lisäpakettia, ja koska en ehdi/jaksa/halua kaivaa kaikkea tarvitsemaani tietoa erikseen aloitin uuden aiheen.. (Anteeksi :'( :))

Eli, ensinnäkin, jotta osaan varautua: Paljonko Md-11 vie frameja Alain Captin paneelilla?

Toiseksi, missä järjestyksessä niiden lisäkenttien, FinnTerrainin ja FinnClassin pitikään olla, jotta toimivat? Entä Tampere City ja Pirkkalan kenttä? Paljonko vievät frameja (mukana mm. Hesa kaupunkina ja Malmi)?

Kolmanneksi, mistä saa tällä hetkellä parhaan ilmaisen Hornetin? (Äänet ja paneeli mukaanluettuna)

Lisään kysymyksiä sitä mukaan, kun niitä tulee. Ja minulla ei ole koskaan ennen ollut ad-on koneita tai maisemia, joten kaikki hyvät neuvot otetaan vastaan karman painalluksella..! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toiseksi, missä järjestyksessä niiden lisäkenttien, FinnTerrainin ja FinnClassin pitikään olla, jotta toimivat? Entä Tampere City ja Pirkkalan kenttä? Paljonko vievät frameja (mukana mm. Hesa kaupunkina ja Malmi)?

Kentät ylimpänä, sen jälkeen FinnTerrain ja sitten FinnClass. Tampere tulee asentaa Prinkkalan kentän yläpuolelle. Framethan riippuu luonnollisesti kokoonpanosta ja asetuksista.

Ja lopuksi hyvä neuvo asentaessasi lisäosia: Lue readme ensimmäisenä! :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse laitoin kylläkin Tampereen alemmaksi, kuin Pirkkalan, eikä ole ollut ongelmia.

Helsingin laitoin itse alemmaksi kuin Malmin tai Vantaan. Eikä mitään ongelmia ole ollut. Malmi ei vie kovin paljon frameja, mutta Vantaa on hirveä framesyöppö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja lopuksi hyvä neuvo asentaessasi lisäosia: Lue readme ensimmäisenä! :P

Rtfm... Juu tämän oon jo oppinu.. ;D Kiitos jo näistä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään