Guest JussiHie

Cessna 15X

6 viestiä aiheessa

Olen yrittänyt hakea Cessna 15X konetta, joka toimisi FS2004:ssa. Mutta eipä tunnu löytyvän. Flightsim.com ja avsim.com ollaan kyllä koluiltu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkistä Toni! :D Olen itsekin vhän etsiskellyt kunnon mopo-cessnaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin tuota Carenadolia, mutta sepä ei toimikkaan mun koneella, vaan alkaa valittaan, että jotain osia ei tueta. Asensin sen päivityksen, mutta ei sekään auta. Vai mistä te sen Cessnan löysitte?

Koneen modelli on hieno, mutta jostain kumman syystä tekstuurit eivät toimi, vaan ne on ihan oudot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin. Siis asensit sen koneelle ja laitoit vielä sen päivityksen. Mikäs päivitys se oli. Itselläni se toimi suoraan kun asensin sen pelkän C152 mikä siellä Carenolta löytyi??? Mutta jos se ei rupea sitten toimimaan, yksi hieman huonompi malli mutta täysin FS9 tehty C152 löytyy www.aircraftdesignstudios.com :ista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Otin sen free Downloadsin ja sieltä menin siihen Cessna 152 II:hin ja painoin sitä clik here ja sieltä otin servun. (Yksi vaihtoehto vain.)Sitten asensin sen ja huomasin, että se oli FS2000:lle ja hain sitten siitä "This model requieres some patches. Click Here for the patches" linkistä päivityksen. En tosin tiedä oliko se oikea, mutta FS2002:ta siitä pölötettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään