Bamce Fabricius

Kiitoksia kaikille!

64 viestiä aiheessa

Etusivulla olevan uutisen eräs seurannaisvaikutus tulee luonnollisesti olemaan se, että minä ja koko muu FISD porukka enemmän tai vähemmän häviää näiltä foorumeilta. Uuden työnantajan politiikkaan ei kuulu asioiden pohtiminen julkisilla foorumeilla, joten haluan tässä vaiheessa kiittää kaikkia täällä siitä tuesta ja niistä innostavista kommenteista mitä olen täällä saanut. Valitettavasti sopimukseen liittyy freeware-sceneryiden kehittämisen ja jakelun kokonaisvaltainen lopetus, joten FISDin sceneryt häviävät viimeistään tämän illan aikana tiedostoaluielta täällä ja muualla.

Joten - kiitos, näkemiin, tapaamme varmaan taas jossakin. Hyvää jatkoa ja hauskaa simuilua kaikille! :-* :'(

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kiitokset vain kaikille. Tosin minun tilanne on siinä mielessä onnellinen, että tekemäni koneet saavat olla jatkossakin jaossa ja myöskin tulevaisuudessa tulee lisää koneita, mutta sceneryt, joissa olen ollut mukana, poistuvat tietenkin muiden mukana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensijärkytyksestä toivuttuani olen nauranut makeasti!

Kivaa 1.4. -päivää kaikille! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, jatkossa taitavat vain Finskin koulutuksessa olevat kuskit saada ihailla Mikon hienoja kuvatarinoita uuden firman intranetissä... :o

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei ne FISDin scenet nyt oikeasti niin hyviä olleetkaan, että niitä kaipaamaan jäisi... :P :P ;)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tuonne File libraryyn montaakaan Suomi-sceneryä jäisi, jos tämä uutinen olisi julkaistu jonain toisena päivänä. 8)

Nopeasti katsottuna jäljelle jäisivät:

Rovaniemi Arrestor Cables (FS2004)

Tampere-Pirkkala (FS2004)

Finland 2.0 (FS5, FS for WIN95, FS98)

Finland static aircraft (FS5, FS for WIN95, FS98)

Finnish Airfields (FS98)

Savonlinna (FS2004)

Update for FS2002 default EFHK (FS2002)

Åland (FS98)

Muut ovatkin sitten FISD:n porukan tuotoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pahoillani että uutinen ilmestyi juuri tänään mutta sopimus astuu voimaan kuun vaihteessa joten siinä syy.

Kiitos kaikille minunkin puolestani.

Tatu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pahoillani että uutinen ilmestyi juuri tänään mutta sopimus astuu voimaan kuun vaihteessa joten siinä syy.

Kiitos kaikille minunkin puolestani.

Tatu

Kiitos teille ja tervemenoo!

Edit: Itse asiassa voi olla niin, että minä melkein häviän täältä foorumilta, kun koulu loppuu huomenna ja sit on vielä 8 viikon työharjoittelu ja sitten on amis ohi! :D Niin en varmaan sitten pääse kovinkaan hyvin nettiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellinen menetys!

Hirmu imurointi alkoi äsken - kaikkee ei enää taida saadakkaan... :( :-\ :'(

Kiitos kuitenkin tähänastisista! Kai te herrat saatte kuitenkin harrastaa tätä palstaa vai katoatteko te "maan alle"?

TLi

ja vielä kerran kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumma ettei Finnair, pörssiyhtiönä, ole ilmoittanut mitään uudesta yrityksestään ;D :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumma ettei Finnair, pörssiyhtiönä, ole ilmoittanut mitään uudesta yrityksestään ;D :P

Heidän tiedotuspäällikkönsä on kuulemma jäänyt jonnekin ulkoimaille myöhästyneiden lentojen takia tänä aamuna, ja tästä syystä uutinen ei ole vielä levinnyt sieltä. Tullee sieltäkin myöhemmin tänään.... Sellaista sattuu...

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin siinä käy kun Suomessa ei ole riittävän mielenkiintoisia sceneryn aiheita - osaavat tekijät siirtyvät haastavampiin tehtäviin.

Onneksi olen oppinut simuilemaan Alaskassa ja Pohjois-Norjassa, joten tappio ei minulle henkilökohtaisesti ole kovin suuri. Malmille olisin tosin vielä halunnut kuralammikot...

sasu 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heidän tiedotuspäällikkönsä on kuulemma jäänyt jonnekin ulkoimaille myöhästyneiden lentojen takia tänä aamuna, ja tästä syystä uutinen ei ole vielä levinnyt sieltä. Tullee sieltäkin myöhemmin tänään.... Sellaista sattuu...

Sattuu sattuu...Ei muuta kuin odottelemaan ;D

Ai niin, mutta olenhan jo saanutkin tänään nähtäväkseni yhden Finnairin tiedotteen... Onkohan se onnistuttu lähettämään ulkomialta ihan sähköpostitse :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä yritys. ;D ;D

Tosin meinasin ensin saada slaagin, ennen kuin tajusin tuon pilaksi.

Sehän nyt olisi kamalaa, jos FISD ei enää teksi meille mitään. :'(

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh.. Tatu, minähän sanoin että olisi kannattanut odottaa huomiseen.. Noh, eiköhän jengi ala jo uskoa kun tiedostot poistetaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään