Guest Otto-Ville

MS lopettaa FS-sarjan kehittämisen

27 viestiä aiheessa

Ohhoh :o Luin ulkomaalaselta pelisivulta että MS lopettaa FS-sarjan tekemisen kustannussyistä, eli seuraavaa FS:sää ei tule :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää taas kuulin pataljoonan hevosmiähilt et me saadaan kaik uudet King Airit ja lentokapteenin arvot. Kaikkee mää kans kuulen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei oikein tehonnut :P vaikka kello onkin 00:15

onnistuukohan kukaan peremmin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei oikein tehonnut :P vaikka kello onkin 00:15

onnistuukohan kukaan peremmin ;D

No kylläpä se ihan totta on jos yhtään pystyy pelilehtien uutisiin uskomaan. Ei sillä... minua ei haittaa vaikka seuraavaa FSää ei tulisikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, ja Rosbergin Kekehän hommas pojalleen Nicolle sopparin Finskille, tuleva rullauspäällikkö EFHK:lla. Hakee koneen radalta ja rullaa portille, kuulemma lyhenee rullausajat puoleen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, ja Rosbergin Kekehän hommas pojalleen Nicolle sopparin Finskille, tuleva rullauspäällikkö EFHK:lla. Hakee koneen radalta ja rullaa portille, kuulemma lyhenee rullausajat puoleen..

HAHHAHHAA, tää oli hyvä! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja minä kuulin kaiman siskon veljen sedän pojalta, joka oli kuullut puutarhurinsa taloudenhoitajan velipuolen siskonpojalta, että tämän isän pojan koiran omistajan serkku oli kuullut, että tämä foorumi lakkautetaan ja Finnair aikoo ostaa United Airlinesin, ja siirtää tämän koneet uuteen Turun ja Iisalmen välillä operoivaan tytäryhtiöön. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja minä kuulin kaiman siskon veljen sedän pojalta, joka oli kuullut puutarhurinsa taloudenhoitajan velipuolen siskonpojalta, että tämän isän pojan koiran omistajan serkku oli kuullut, että tämä foorumi lakkautetaan ja Finnair aikoo ostaa United Airlinesin, ja siirtää tämän koneet uuteen Turun ja Iisalmen välillä operoivaan tytäryhtiöön. :P

Eihän? Ihan tosi? Tulee sitten sinne etelä-Suomeen paljon bongattavaa! :o Lentääkös ne sitten Joensuuhunkin sillä Unitedin kalustolla?

Kyllä minä tämän Finnair ostaa United Airlinesin -jutun vielä nielen, mutta että tämä foorumi lakkautettaisi muka!! Ja pöh! >:( ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän? Ihan tosi? Tulee sitten sinne etelä-Suomeen paljon bongattavaa! :o Lentääkös ne sitten Joensuuhunkin sillä Unitedin kalustolla?

Kyllä minä tämän Finnair ostaa United Airlinesin -jutun vielä nielen, mutta että tämä foorumi lakkautettaisi muka!! Ja pöh! >:( ;D ;D

Ei, kun ne siirtävät kaiken kaluston nimenomaan Turku-Iisalmi välille. Kaikki 777:t muutetaan rahtiversioiksi kuljettamaan Norjasta maahantuotuja ilmastoituja jääkarhunkuononpäännahkatyynyjä Turkuun. Joensuu on tosin ensimmäinen varalaskupaikka, joten kannattaa toivoa diversioneita. Joensuun kenttä on kuitenkin liian pieni jumbolle, joten jumboihin asennetaan sukset, joiden avulle ne pystyvät laskeutumaan Pielisen jäälle.

Sain nämä tiedot suomen edelliseltä pääministeriltä faksilla, joten luotettavia nämä ainakin ovat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joensuun kenttä on kuitenkin liian pieni jumbolle, joten jumboihin asennetaan sukset, joiden avulle ne pystyvät laskeutumaan Pielisen jäälle.

Mutku lehessä luki, että niillä jäillä ei ole enään turvallista kävellä, koska ne on jo niin ohuet. Miten se jää kantaa jumbon muka? Ja entäs kesällä, laitetaanko kesällä kellukkeet?

Edit: ja siis asennetaanko ne sukset ilmassa, jos tulee hätätilanne, koska jos Joensuu on varalaskupaikka, sinnehän ymmärtääkseni laskeudutaan vain hätätilanteessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain nämä tiedot suomen edelliseltä pääministeriltä faksilla, joten luotettavia nämä ainakin ovat.

Pyysitkö niitä tietoja vai tulivatko ne sinulle täytenä yllätyksenä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyysitkö niitä tietoja vai tulivatko ne sinulle täytenä yllätyksenä. ::)

Tais tulla ihan "itekseen" ne tiedot :P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh :o Luin ulkomaalaselta pelisivulta että MS lopettaa FS-sarjan tekemisen kustannussyistä, eli seuraavaa FS:sää ei tule :-\

Annas nyt vielä linkki sille sivulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, kun ne siirtävät kaiken kaluston nimenomaan Turku-Iisalmi välille. Kaikki 777:t muutetaan rahtiversioiksi kuljettamaan Norjasta maahantuotuja ilmastoituja jääkarhunkuononpäännahkatyynyjä Turkuun. Joensuu on tosin ensimmäinen varalaskupaikka, joten kannattaa toivoa diversioneita. Joensuun kenttä on kuitenkin liian pieni jumbolle, joten jumboihin asennetaan sukset, joiden avulle ne pystyvät laskeutumaan Pielisen jäälle.

Miten tämä alkaa kuulostaa päättymättömältä tarinalta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä uutinenhan tuli nyt kyllä auttamattomasti myöhässä. Minun mielestä MS on jo aikoja sitten lopettanut FS:n kehittämisen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vois kuvitella että maailman eniten myyty simulaattori myy edelleenkin :D

Onkohan jossain mitään tilastoa paljonko FS on myynyt joihinkin peeloräiskintä peleihin verrattuna?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestä MS on jo aikoja sitten lopettanut FS:n kehittämisen...

Nyt kyllä kärjistät aika rankasti. Kyllä ainakin minun mielestä ero FS2002:n ja FS2004:n välillä on hurja. Ja tuskin maltan odottaa seuraavaa versiota. Vuoden päästä tähän aikaan pitäisi jo beta testaus olla kovastikin käynnissä :))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kyllä kärjistät aika rankasti. Kyllä ainakin minun mielestä ero FS2002:n ja FS2004:n välillä on hurja. Ja tuskin maltan odottaa seuraavaa versiota. Vuoden päästä tähän aikaan pitäisi jo beta testaus olla kovastikin käynnissä :))

No jaa. Ehkä silmäniloa niille, joilla tietokone sitä pystyy tarjoamaan ja klikattavat vc:t, mutta enpä tiedä lentomallinnuksesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
...yllä ainakin minun mielestä ero FS2002:n ja FS2004:n välillä on hurja.

Pelkkää silmänlumetta ja kusetusta koko 2004, ja jannut vielä kehtaa kehua täällä sitä (menee sitten muiltakin fyrkat hukkaan, hehee). Grafiikkaa on toki kaunisteltu, mutta kyllä tästä oikeasti hinnan ja laadun suhteen on paskanmaku suuhun ainakin toistaiseksi jäänyt.

Mitään todella uutta ei simulaattorissa ole, paitsi muutama vanha hassu kone (jotka löytyivät melkein kaikki muuten jo 2002:eenkin netistä) ja hel...in tahmea gps, jonka pyörittämiseen vaaditaan vissiin enemmän tehoja kuin koko muuhun simuun yhteensä.

Pilvet on toki vähän nätimmät kuin aiemmin mutta, ei tässä itse lentämisen kannalta kyllä oikeasti tunnu olevan mitään sen parempaa kuin FS2002:ssakaan. Lentomalli tuntuu jopa entistä huonommalta, koneet menee kentällä entistä pahemmassa sladissa ja pyörät kääntyy / jos kääntyy / milloin kääntyy ...kele.

Onneksi meni vaan 45 egee hukkaan >:(

EDIT: Todella minimaalisesta grafiikkapatchistä täysin uuden softan hinta. "Way to pay, Bill"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelkkää silmänlumetta ja kusetusta koko 2004, ja jannut vielä kehtaa kehua täällä sitä (menee sitten muiltakin fyrkat hukkaan, hehee). Grafiikkaa on toki kaunisteltu, mutta kyllä tästä oikeasti hinnan ja laadun suhteen on paskanmaku suuhun ainakin toistaiseksi jäänyt.

Mitään todella uutta ei simulaattorissa ole, paitsi muutama vanha hassu kone (jotka löytyivät melkein kaikki muuten jo 2002:eenkin netistä) ja hel...in tahmea gps, jonka pyörittämiseen vaaditaan vissiin enemmän tehoja kuin koko muuhun simuun yhteensä.

Pilvet on toki vähän nätimmät kuin aiemmin mutta, ei tässä itse lentämisen kannalta kyllä oikeasti tunnu olevan mitään sen parempaa kuin FS2002:ssakaan. Lentomalli tuntuu jopa entistä huonommalta, koneet menee kentällä entistä pahemmassa sladissa ja pyörät kääntyy / jos kääntyy / milloin kääntyy ...kele.

Onneksi meni vaan 45 egee hukkaan >:(

ainahan on x-plane...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, demon kun joskus latasin niin siinähän autotkin liikkui tiellä jo muutama vuosi sitten. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään