Guest jahu

FS2004 Traffic lentokentillä?

82 viestiä aiheessa

Olen huomannut joissakin kuvissa mitä olen tuolla katsellut, että kentillä on esim. monta finnairin konette parkissa. Niin onko mahdollista saada lentokentille näitä niinku normaalisti olisi kentällä finnairin, luftansan jne. koneita ettei olisi vaan pelkästään simun omia koneita? jos mahdollista niin miten? ja simu olisi 2004.

Kiitos jo nyt vastauksista!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.projectai.com Sieltä haet installerin ja tarvittavat lentoyhtiöt mitä halua ja jos haluat poistaa Fs2004 oman liikenteen niin hae samoilta sivuilta default commercial trafficremover vai mikä se oli.

Ja toinen on www.mostrealisticai.com joihin koneisin tarvitsee itse hakea tekstuurit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.projectai.com Sieltä haet installerin ja tarvittavat lentoyhtiöt mitä halua ja jos haluat poistaa Fs2004 oman liikenteen niin hae samoilta sivuilta default commercial trafficremover vai mikä se oli.

Ja toinen on www.mostrealisticai.com joihin koneisin tarvitsee itse hakea tekstuurit.

Minne se sitten zipataan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Installerin voit laittaa minne haluat ja sitten kun olet asentanut sen ja lataat lentoyhtiöitä niin voit pistää nekin minne haluat, mutta mieluiten samaan kansioon installerin kanssa jotta löydät sen.

Lisään: Kun olet ladannut yhtiön pura vaikka Winzipillä ja sieltä tulee yksi tiedosto esiin ja käynnistä installeri ja valitse tämä tiedosto

PS: Selittäkää joku paremmin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tyydyin ostamaan Ultimate Trafficin. Pääsee vähällä vaivalla ja siinä on kuitenkin vissiin kattavin liikenne mitä on julkaistu so far. Ja vielä online updaterkin... 8) Olen ollut siihen varsin tyytyväinen.

Timo N

CX043

Cathay Pacific VA

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timo muuten pakko kysyä, että mitä toi online updateri hakee ??? Mimmosia päivityksiä ?? Uusia yhtiöitä ??? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen PAI:ta. Tossa MRAI jutussa on se huonoa että ne on aika moni mutkaisia asentaa tosin sieltäkin saa Installerin. Itselläni on käytössä venäläisen tekemän AI paketin joka kattaa koko maailman mutta sitä ei saa enää mistään koska se on laiton, se on koottu esim. PAI:n, FS Painterin koneista ilman lupaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ultimate Trafficin takakannessa lukee että se updeittaa koneita, kenttiä, repaintteja ja "muuta", eli tuo viimeinen käsittää ilmeisesti myös mahdolliset aikataulumuutokset.

Timo N

CX043

Cathay Pacific VA

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten saan ne *.pai muotoon?

Siis kun lataat PAI:n sivuilta eri yhtiöiden paketteja, ne ovat jo valmiina .pai muodossa. Riittää, kun purat hakemasi tiedostot vaikka samaan hakemistoon kuin installeri ja ajat installerin. Tämän jälkeen vain valitset haluamasi tiedostot ja homma hoituu siitä eteen päin melkein itsestään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhutaankos nyt samasta asiasta, mutta eikös Jani tehnyt hiljakkoin tuota varten mainiot ohjeet ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun olen saanut sinne koneita niin esim. kun menen EFHK:lle niin siellä on pelkästään finnairin koneita. Miten sinne saa muitakin koneita? Olen ladannut Luftansan ja BAW:n koneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun olen saanut sinne koneita niin esim. kun menen EFHK:lle niin siellä on pelkästään finnairin koneita. Miten sinne saa muitakin koneita? Olen ladannut Luftansan ja BAW:n koneita.

Yksinkertaisesti: Lataa lisää! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhutaankos nyt samasta asiasta, mutta eikös Jani tehnyt hiljakkoin tuota varten mainiot ohjeet ?

Itsekin juuri muistelin samaa. Mielestäni ne Janin tekemät ohjeet pitäisi laittaa johonkin näkyville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt hakenut MRAI:n. Miten haen niitä koneita? Millä hakusanoilla AVSIM:sta? Kiitoksia jo avusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt hakenut MRAI:n. Miten haen niitä koneita? Millä hakusanoilla AVSIM:sta? Kiitoksia jo avusta.

Ai Aardvark ja FS Painter.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään