Aleksi Palojärvi

Ei toimi

22 viestiä aiheessa

Heippa!

Huomasin tässä vähän aikaa sitten,kun missään paneelissa ei näkynyt niitä nippeleitä mistä saisi ATC:ikkunan ja muut.Mistähän tämä voisi johtua ???.Ei mulla näy gaugeseissä mitään ongelmii.

Kiitti etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis meinaatko add-on-paneeleita? Nissä ei usein näy noita nappuloita, koska niitä ei esikuvienkaan ohjaamoissa ole ;) ATC-ikkunan saat auki defaulttina painamalla suomalaisessa näppäimistössä muistaakseni " ' " (heittomerkki) -näppäintä (tai " ^ " (hattu), ei muista varmaan).

EDIT: ja tuota nappulaa voi konffata simun asetuksista Assingnments-kohdasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis meinaatko add-on-paneeleita? Nissä ei usein näy noita nappuloita, koska niitä ei esikuvienkaan ohjaamoissa ole ;) ATC-ikkunan saat auki defaulttina painamalla suomalaisessa näppäimistössä muistaakseni " ' " (heittomerkki) -näppäintä (tai " ^ " (hattu), ei muista varmaan).

EDIT: ja tuota nappulaa voi konffata simun asetuksista Assingnments-kohdasta.

Heippa!

No joo mulla kyllä on jenkki näppis.

Mutta tarkotan,että ne napit ei näy missään paneelissa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tarkotan,että ne napit ei näy missään paneelissa. ;D

Jees, ok. Sitten en osaa sanoa mitään :P Mutta eikös ne olekin kauniimmat ilman sellasia überepärealistisia MS-namiskoja?-) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Defaultpaneeleissakaan? No nuo simun perusnapit on muistaakseni omana mittaritiedostonaan. Lienee se hävinnyt tai tärveltynyt sitten.

ATC aukee muuten suomeksi Ö-näppäimellä, niinkuin "Öööö... viittiks toistaa" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoppas, löytyykö sulta gauges-kansiosta semmoinen, kuin SimIcons.cab. Jos ei löydy, etsi se FS:n CD-levyiltä ja palauta FS:n gauges-kansioon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LOL ;D

Eipä löydy.Minä lähen kattoon sieltä discetiltä ;)

Mistäköhän minä pääsen käsiksi nuihin tiedostoihin???Eli miten voin ettiä sen filun niiltä disceteiltä???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä simussahan on neljä discettiä,missähän se on ???

Kokeilemallahan se selviää.. Vähän oma-aloitteisuutta pyydän ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä mä ne löytäsin jos osaisin hakee.Ongelma on se,että en osaa ettii discetiltä mitään,enkä osaa käyttää WinZippiä.

Alkuun turhantärkeä pilkun viilaus: disketillä tarkoitetaan semmoista 3.25" levyä. CD (Compact Disc) taas taipuu suomeksi ihan vaan CD-levy tai levy. Tai jos lontoota haluaa vääntää suomeksi, niin sitten voi etsiä disceiltä.

Mutta asiaan:

Avaa WinZip. Joko pikakuvakkeesta tai sitten Käynnistä->Suorita->WinZip. Kun WinZip on auki, niin klikkaa vasemmassa alakulmassa olevaa WinZip Classic -nappulaa. Sitten yläreunasta Open (tai Avaa) -nappulasta pääset selaamaan tiedostoja. Etsi levyasema, jossa FS-disc on ja rupea käymään .cab-tiedostoja läpi, kunnes löydät etsimäsi. Kun etsitty löytyy, niin sen voi Drag&Dropata (Hiirellä kiinni ja raahaa) vaikka työpöydälle, josta sen sitten siirtää oikeaan paikkaansa FS/Gauges... jne.

Toivottavasti noilla ohjeilla valkenee, mitä ajetaan takaa.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo mulla kyllä on jenkki näppis.

Jos sulla on jenkki näppis niin miks sul on siinä ä ja ö? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sulla on jenkki näppis niin miks sul on siinä ä ja ö? ;)

Kah kun suomalaisittainkin on Å-kirjaimen vieressä sellainen ~¨^ nappi, josta siis saa hiema noita erikoishärdellejä. Kun siis painamme ¨ ja sen jälkeen A, saamme kirjaimen Ä.

Vaan ilmeisesti Aleksin tapauksessa asia ei ole näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaan aiheeseen ajattelin rysäyttää toisen kyssärin.

Imuroin tässä vähän aikaa sitten hävittäjän F-16.Se ei suostu näyttäytymään siellä simun lentsikkavalikossa.Kysyisin jälleen,että mistähän se johtuu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenenkä tekemä F-16 se on? Ja onko se varmasti siellä aircraft kansiossa, jos on niin onko se vielä jossain lisäkansiossa siellä (siis tyyliin aircraft/f-16/f-16) ja jos ei ole niin eikö muka ilmesty mitään Lockheed Martin nimistä sinne lentsikkavalikkoon?

tulipas sekavasti selitettyä, jos et ymmärrä niin sano mitä et ymmärtänyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenenkä tekemä F-16 se on? Ja onko se varmasti siellä aircraft kansiossa, jos on niin onko se vielä jossain lisäkansiossa siellä (siis tyyliin aircraft/f-16/f-16) ja jos ei ole niin eikö muka ilmesty mitään Lockheed Martin nimistä sinne lentsikkavalikkoon?

tulipas sekavasti selitettyä, jos et ymmärrä niin sano mitä et ymmärtänyt

Jaa-a.Enpä muista kenen se oli,koska olen juuri nyt toisella tietokoneella.Kyllä minä ymmärsin sen viestin.Hetkinen kyllä se muistaakseni on sellaisella kuin aircraft/f-16/f-16.Pirskuta,moni kone on tehnyt tuon homman,ja sitten ihmetellään ja kiroillaan kun ei toimi.Teenkin huomenna inventaarion sinne ja siivoan sen kansion.

Kiitos neuvoista ;D :D

(Sekavahan tuo on mullaki)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään