Tatu Kantomaa

Uudet New York Objektit

13 viestiä aiheessa

Kun täälläkin on ollut kiinnostusta noihin minun New York rakennuksiin niin nyt olisi sitten saatavilla tämä uusi paketti joka sisältää World Trade Centerin ja World Financial Centerin. AVSIMin File Library on huollossa :P ja lähetin nuo kyllä Flightsim.comiin mutta ajattelin että voin täällä "Suomi-puolella" paljastaa oman osoitteen pakettiin.

Ollos hyvä.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos kiitos..

sain ostettua viime viikolla tuonAerosoftin Manhattanin maiseman, eli kysymys kuuluukin että toimivatko nuo objektit siinä ollenkaan ? Vaiko toimivat kunnolla vain default versiossa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimivathan ne. Mutta tuon World Financial Centerin tilasta en sitten tiedä, ne kyllä tulee näkymään siinä scenessä, mutta se on sitten eri asia onko ne defaultitkin siinä sitten. Ellei sitten niitä excludella vedetty pois.

EDIT: Ja tuo näyttäisi olevan juuri Manhattan scene mikä tuossa taustallakin on ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt millään pahalla Toni, mutta jospa minä nyt kuitenkin vastaisin omien maisemieni toimivuuden osalta. ;)

* Tämä uusi paketti toimii täysin Aerosoftin Manhattanin kanssa.

* Art Deco paketti ei toimi ihan oikein, mutta Aerosoft Manhattanin omistajat jotka haluavat asentaa minun Empire State Buildingin ja Chrysler Buildingin laittakaa mulle privaa. :)

EDIT

Niin ja toimii tietysti täysin myös default maiseman kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinähän vastailet, ajattelin vaan edes auttaa tilanteessa kokemuksen karvaisella rinta äänelläni ;)

PS: Pitää sitten pistää paremmaksi noitten tekeleittesi suhteen. Ajattelin tekasta Photoreal maisemana nuo ja paljon muutakin kivaa sälää. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS: Pitää sitten pistää paremmaksi noitten tekeleittesi suhteen. Ajattelin tekasta Photoreal maisemana nuo ja paljon muutakin kivaa sälää. ;)

Lopussa kiitos seisoo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä kiinnostus Sarasotaan, Toni? Minä tunnen yhden tytön sieltä, siitä tuttu paikka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jess toimii hyvin tuo WTC myös Aerosoftin maiseman kanssa.

Siinä Two Towers ja Tower Air joskus 70-luvulla.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tainneet World Financial Center rakennuksia olemassa vielä 70-luvulla. Kyllä vaan 80 luvulla ne rakennukset on tehty. WTC on kyllä valmistunut 70-luvun alkupuolella. WFC edustaa taasen tyypillistä 80-luvun arkitehtuuria. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kiitoksia vain hienoista rakennuksista. Kokeilin tänään niitä ja menin katsomaan vähän lähemmin textuureja. Siihen kohdalle osui sopivasti A320. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siisti kuva Janne! 8)

*Poistin linkin alkuperäisestä viestistä kun nuo objektit on nyt sitten lisätty Flightsim.comin File Libraryyn.*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään