Guest Orm87

Simun uudelleen asennus

15 viestiä aiheessa

Mukaan luetaan myös aivan ensimmäinen asennuskerta, elikkä se, kun olet ostanut simun ja laitat sen koneelle.

Itse olen asentanut simun kaksi kertaa. Ja sit vois kertoa mikä simu. Mulla FS9

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kolme kertaa olen FS9:n tälle koneelle asentanut ostosta lähtien :P ei taida tolla päästä edes ruotsiin asti :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2002:n asensin kerran uusiksi ja tämä FS2004 on ollut samalla asennuksella alusta lähtien (jos ei mukaan lasketa eri beta versioiden asennusta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran olen asentanut FS9:n uusiksi, pari kertaa windoomsin uudelleen laiton yhteydessä. Menin vähän aikaa sitten poistamaan sen ja nyt se ei enää tahdo tulla takaisin, eli varmaan taas vintuus uusiksi.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Empä ole senjälkeen joutunut uusiksi asentamaan kun tein asennuksen jälkeen ns. varmuuslevykkeen. Suuria mullistuksia on kyllä tapahtunut ja kansioita on palautettu alkuperäiseen asuun, mutta kuten sanoin, mie lähen jääkaapille. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin kerran, mutta oikeasti olen asentanut sen kaksi kertaa, molemmille koneilleni nimittäin kerran. :) Eli eipä ole uudelleenasennuksia tarvinnut tehdä FS9:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kertaa vanhalla pc:lle ja kerran sitten nyt uudella ja eiköhän sillä nyt pärjää jos ei kovalevy hajoa joskus ja kun tulee fs10 ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis ilmeisesti kyse on nykyisen version (2004) asentamisesta? 2 kertaa, kun vaihdoin koneen sisuskalut ja asensin koko järjestelmän uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään