Guest kimkrister

A320 paneeli FS2004 + WinXP

5 viestiä aiheessa

Saiskos apua, miten saada ao paneeli toimimaan? Toiseksi, mistä saan FS2004:n FSUIPC:n takaisin? Yritin löytää CD:ltä, muttei osunut silmiin. Ei siis sitä maksullista uutta versiota vaan entinen alkuperäinen. Uskoisin, että tuo FSUIPC version 3. ja jotain aiheuttaa tämän:

[ Attachment removed / expired ]

Kun sen pitäisi näyttää tältä:

[ Attachment removed / expired ]

Marcianon paneeli ei toimi minulla. Jos joku Marcianon paneelin toimimaan kokoonpanossa: FS2004 + WinXP saanut voisi avustaa, karmanappi räpsii ens syksyyn... Se toimii 98SE, mutta kokoonpanossani ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saiskos apua, miten saada ao paneeli toimimaan? Toiseksi, mistä saan FS2004:n FSUIPC:n takaisin? Yritin löytää CD:ltä, muttei osunut silmiin. Ei siis sitä maksullista uutta versiota vaan entinen alkuperäinen.

Ei kai tuota FSUIPC:ta edes ole cd:llä, sehän on lisämoduuli. Ei muuta kun file libraryyn vaan...

Tuon paneelin kanssa en osaa auttaa, ehkä se toimii kun asennat tuon FSUIPC:n...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marcianon paneeli ei toimi minulla. Jos joku Marcianon paneelin toimimaan kokoonpanossa: FS2004 + WinXP saanut voisi avustaa, karmanappi räpsii ens syksyyn... Se toimii 98SE, mutta kokoonpanossani ei.

Katsos tämän ketjun seitsemäs viesti, siinä selitin miten minä sain sen toimimaan yhdellä yrityksellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tee verkkotilaus ja osta PSS:n paneeli, loppuu nuo näppihommat ja saat yhden parhaista paneeleista mitä tässä hommassa on 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään