Guest FIN1979

etsitään TOIMIVAA 737-200 paneelia FS2004:lle.

6 viestiä aiheessa

moi

Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa toimivaa paneelia Boeing 737-200:lle höyry gaugeilla.

Olen kokeillut jo muutamia paneeleja mutta niissä jokaisessa on käytetty Richard Probstin 732 gaugeja jotka eivät pelitä ollenkaan FS2004:ssa vaan antavat virheilmoituksen konetta ladatessa :P Tämä siis kaikissa niissä 737-200 paneeleissa jotka olen tähän mennessä ladannut ja testannut.

Olen etsinyt Googlella, eri lentosimusaitesita mutta vielä ei ole löytynyt yhtään toimivaa höyry gauge 737-200 paneelia :'( bussipaneeleita sen sijaan löytyy vaikka muille jakaa.

Nyt siis kysnkin että tietääkö kukaan mistä voisi saada imuroitua sellaisen 737-200 paneelin jossa EI ole noita Richard Probstin 732 gaugeja ??? Ja sen pitäisi vielä olla sellainen höyry-mittareilla varustettu.

help !

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos vinkistä, olinkin jo unohtanut tuon Helio Estrelan saitin..

edit: ääh nuo on HE:n tiedostot linkitetty avsimiin joka on kaatunut :P :P :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni ainakin Probstin paneeli toimii kunhan laitan FSSound.dll moduulin modules hakemistoon. Suosittelenkin hänen uusinta projektiaan jota tehdään myös FS2004:lle

www.tinmouse.org

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et kai sie tosiaan meinaa lentää sillä nakkipannulla? (737-200) :P

Vaikka 737 ei ookkaan mikään kaunis kone, niin kyllä ne muut versiot on upeita tuohon -200 versioon verrattuna :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään