Guest FIN1979

Super Flight Planner

7 viestiä aiheessa

sfp3b3.zip löytyypi www.flightsim.com :sta.

FS2000/FS2002/FS2004 Super Flight Planner 3 Beta 3, by Alessandro G. Antonini. This is a very advanced flight planner with moving map and a lot of import/export options. Warning: this is a public beta release and as such it might have a few bugs.

Kannatta kokeilla jos ei omista esim. FS Navigatoria.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on semmonen juttu kun yritän Loggaa sisään tuolla Flightsimmiin siinä tulee All nodes busy tai jotain vastaavaa, miten pääsen sisään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on semmonen juttu kun yritän Loggaa sisään tuolla Flightsimmiin siinä tulee All nodes busy tai jotain vastaavaa, miten pääsen sisään?

Tarkoittaa, että servut ovat täynnä jo ennestään kirjautuneita. Jatka yrittämistä, yleensä tarpeeksi monen yrityksen jälkeen pääsee sisään, joskin se saattaa kestää. Kannattaa koittaa arkipäivisin aamulla, ja aamupäivällä, koska silloin Jenkkilässä on vähiten ruuhkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu. Eli kannattaa vaan painaa F5:sta niin paljon kunnes sisään pääsee. Ihan tiedoksi vain, että ei kannata lannistua, jos muutaman kerran jälkeen ei pääse sisään. Itse joudun monasti painamaan jopa monia kymmeniä kertoja. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antaa tällaisen viestin"You are not authorized to view this page"

Oletkos kyseisen Yahoo Groupin jäsen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos kyseisen Yahoo Groupin jäsen?

Liityin juuri eilen.

No, sain sen flightplannerin kuitenkin tuolta flightsim.comista. En ole vaan vielä ehtinyt tutustumaan flightplanneriin.

Kiitos Joel hyvästä vinkistä. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään