Johannes Kaikkonen

Simflyersin sceneryistä

18 viestiä aiheessa

Moi

Satuin voittamaan tuossa Flightsim.com:n Monthly Contest -äänestyksessä SimFlyersin sceneryn. Minulla ei ennestään ole kokemusta Simflyersin lisäosamaisemista. Mitäs ehdottaisitte, mikä niistä kannattaisi ottaa?

Vaihtoehtoja ovat:

Philadelphia

Manchester

Bari (Italy)

Orlando

Atlanta

Rome

Newark

Los Angeles

Dallas Fort Worth

Washington Dulles

Frankfurt

Toronto

Las Vegas

JFK Intl

Chicago O' Hare

Houston KIAH

London Luton

EDIT: Korjailtu typoja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unohdin mainita, että ehdotuksia saa perustella ;). Ovatkos nuo SF:n maisemat tasalaatuisia keskenään, niin ettei yksikään ole ns. ylitse muiden esim. rakennusten mallinnuksen osalta (tai muuten vain)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse voitin myös tässä kuussa simflyersin sceneryn niin kuin viime kuussakin. En nyt tiedä minkä valitsen mutta viime kuun palkinnoksi otin London Lutonin joka valmistui ihan juuri. Tämä siitä syystä että en lennä juurikaan Euroopan ulkopuolella ja Luton vaikutti mukavalta valinnalta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sehän riippuu ihan siitä, mitä itse haluat. Kaikki nuo Simflyersin scenet ovat melkein samanlaisia laadultaan, tosin uusimmat (Las Vegas, Chicago ja Luton ainakin) on tehty GMaxilla, ja ovat siten FPS-ystävällisempiä.

Jos et osaa päättää, niin suosittelen Las Vegasia tai JFK:tä, jotka ovat oikeassakin elämässä kenttinä ihan "cooleja". 8) :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mieluiten jokin eurooppalainen kenttä olisi ihan kiva, euroopassa kun tulee lennettyä ylivoimaisesti eniten. Mutta eihän se USA:lainen kenttäkään huono olisi, samahan se on lentääkö Amerikassa vai Euroopassa. Ja luultavasti siirtäisin lentojani enemmän sille uudelle kentälle... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valaiskaahan vähän tietämätöntä, että miten noita palkintoja voi voittaa tuolta flightsim.comin kilpailuista?

Nimim. yleensä hyvä tuuri kaikenlaisissa arpajaisissa! :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valaiskaahan vähän tietämätöntä, että miten noita palkintoja voi voittaa tuolta flightsim.comin kilpailuista?

Nimim. yleensä hyvä tuuri kaikenlaisissa arpajaisissa! :P

Eieieieiei, ei sulle saa kertoa!!! ;D ;D Noh, jos olet rekisteröitynyt jäseneksi, niin äänestämällä tuossa Monthly Contestissa edellisen kuukauden mielestäsi parasta lisäosaa osallistut arvontaan, jossa voi voittaa jos jonkinnäköisiä palkintoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eieieieiei, ei sulle saa kertoa!!! ;D ;D Noh, jos olet rekisteröitynyt jäseneksi, niin äänestämällä tuossa Monthly Contestissa edellisen kuukauden mielestäsi parasta lisäosaa osallistut arvontaan, jossa voi voittaa jos jonkinnäköisiä palkintoja.

Ahaa, kiitoksia, hyvä tietää! Seuraavaa äänestystä odotellen...*hieroo käsiä yhteen* :P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa, kiitoksia, hyvä tietää! *hieroo käsiä yhteen* Koska on seuraava äänestys? :P ;D

Eiköhän se tuossa kohtapuoliin ala. Jokainen käyttäjä saa äänestää vain yhden kerran arvontaa kohti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa, kiitoksia, hyvä tietää! *hieroo käsiä yhteen* Koska on seuraava äänestys? :P ;D

Muistaakseni äänestysaika on aina joka kuukauden 1. - 15. päivä ja tulosten julkistaminen on 16. päivä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahaa, kiitoksia, hyvä tietää! Seuraavaa äänestystä odotellen...*hieroo käsiä yhteen* :P ;D

Elä turhaa hieroskele käsiäsi yhteen. Ne on sovittuja juttuja, vähä niinku pesäpallo Suomessa.

syöksyy syvään kalliobunkeriin ja vetää kypärää päähänsä, nii ja miinojaha mie ripottelin perässäin ku tänne tulin, jot tere tulemas vaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse voitin myös tässä kuussa simflyersin sceneryn niin kuin viime kuussakin. En nyt tiedä minkä valitsen mutta viime kuun palkinnoksi otin London Lutonin joka valmistui ihan juuri. Tämä siitä syystä että en lennä juurikaan Euroopan ulkopuolella ja Luton vaikutti mukavalta valinnalta :)

joillakin käy aina säkä *KADE* :P ite oon tuohon flightsimcomin kilpailuun osallistunut melkein joka kerta eikä vielä kertaakaan ole tärpännyt :( jotkut sitten voittavat monta kertaa LOL

Nuo vanhemmat simflyersin maisemat ovat aika fps syöppöjä FS2004:ssa kuten tuo Orlando, Philadelphia, Los Angeles. Mutta sitten taas nuo uudemmat kuten Las Vegas ovat jo paljon fps ystävällisempiä.

Kaikki nuo maisemat ovat hyviä joten kannattaa ottaa se missäpäin eniten lentelee.

Kuulemma eivät vieläkään tee noita maisemia kokonaan gMaxilla :P sen takia suuri fps pudotus.

Itselläni on myös OSS:n Gatwick ja FlyTampan: KSAN jotka ovat todella fps ystävällisiä eivätkä vie frameja paljon yhtään verrattuna esim. Simflyers maisemiin.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin sitten ihan itse, minkä maiseman otin. Valintani osui Houston Intl:iin (joskin takaraivossa hakkasi koko ajan, että ota KJFK!!!), sillä se näytti ihan mukavalta, ja se oli SF:n maisemista viimeisin. Täytyypi kokeilla tässä lähiaikoina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin sitten ihan itse, minkä maiseman otin. Valintani osui Houston Intl:iin (joskin takaraivossa hakkasi koko ajan, että ota KJFK!!!), sillä se näytti ihan mukavalta, ja se oli SF:n maisemista viimeisin. Täytyypi kokeilla tässä lähiaikoina.

tuo KJFK vaatii koneelta aika reippahasti tehoja. Itselläni on tuo ja koko ajan nykii vaikka ottaa detaljea pois. Ei sekään ole ilmeisesti tehty gMax:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä laaduista minkään osalta, mutta itse ottaisin EDDF:n, jonka muuten ehkä ostan joka tapauksessa.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään