Aleksi Palojärvi

Loppuuko tehtävä?

7 viestiä aiheessa

Heippa olen lentanyt aika monta tehtavaa flight simulator2004:ssa.Koskaan ei ole tehtava loppunut vaikka kaikki mita pitaa on tehnyt taydellisesti.Kysyisimpa,etta loppuuko ne tehtavat ollenkaan,kun on paassyt perille ja parkkiin ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos teet kaiken oikein loppuun asti, niin tehtävä ei lopu muuten kuin itse lopettamalla se. Jos teet virheen tai virheitä kesken tehtävää, niin silloin ohjelma lopettaa sen automaattisesti miltei heti...

Eli jos pääset parkkiin asti niin tehtävä on suoritettu, lopeta se itse !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulla kaartaa koneen vierelle torvisoittokunta ja terminaalirakennuksesta vyöryy neitoja kukkapuskien kanssa samalla kun ruutuun iskeytyy sanoma "mission accomplished".... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt täytyy muistaa että simu ei ole mikään PELI, jossa on alku ja loppuu johonkin kohtaan kun on seikkaillut läpi, simu on simulointi oikeasta lentotoiminnasta ja ei loppua ole jos ei itse niin päätä tai ei kone kaadu 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän nyt tarkoitus ollut suututtaa, mutta kun kysyit tuollaista niin siihen saa kyllä näillä sivuilla vastauksen miellytti tai ei ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäähän sitä vähän huumoria kestää jos se pysyy kohtuullisissa mittasuhteissa.

Tämähän on kumminkin keskustelupalsta.

Jaaha,taas joku ymmärsi vähän väärin >:(.Mä vaan kysyin.Ei siitä tartte heti ruveta läppää heittämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään