Guest heiska91

Jättövana ongelma

11 viestiä aiheessa

Oon huomannu että kun oon jossain FL300 niin jättövanat näkyy mutta kun kattoo tarkaan niin näyttäisi siltä että olisin tullut pystysuorassa ylös ja sitten suoristanu ja kun olin laskeutumassa iFDG:n Bussilla niin jättövanat näky mutta siellä oli kauheita mutkia ja kaikkee kun katto vähän etemmäks. Mikä on vialla? Pystyykö korjata? ???

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota jos selaisit searchilla varmaa löytys ratkasu..

mutta tuohon ekaan ongelmaan oli ratkasu se että piti jotku effect filut hakea uudestaan CDeiltä.

ja tokaan piti vaihtaa default éffectit noida ifdg omien tiloille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota jos selaisit searchilla varmaa löytys ratkasu..

mutta tuohon ekaan ongelmaan oli ratkasu se että piti jotku effect filut hakea uudestaan CDeiltä.

ja tokaan piti vaihtaa default éffectit noida ifdg omien tiloille.

Eik se tapahdu aircraft.cfg:stä tosta kohti:

[effects]

wake = fx_wake

water = fx_spray

dirt = fx_tchdrt

concrete = fx_sparks

touchdown = iFDG_A320_touchdown, 1

startup = iFDG_A320_startup

Tommoset on nyt, mikä pitää vaihtaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, hakukoneella löytyy useampikin threadi tuosta samasta aiheesta...

Semmoisen vinkin antaisin, että ÄLÄ anna installerien ja zippien korvata mitään olemassa olevia tiedostoja, jos se joskus sellaista kysyy. Yleensä siitä ei ole kuin harmia. Onhan se helppo painaa winzipissä sitä "Yes to all"-nappia, mutta se sitten kans saattaa korvata jotain viallisella tiedostolla, kuten sinulla tässä tapauksessa on käynyt. Jonkun koneen mukana on ollut FS2002:n jättövanaefekti (joka ei toimi FS2004:ssä) ja olet antanut installerin korvata sen alkuperäisen FS2004:n jättövanan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitko ottaa ne sun FS cd:ltä, vai onko sulla joku netistä imutettu versio? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitko ottaa ne sun FS cd:ltä, vai onko sulla joku netistä imutettu versio? ::)

Ainii, ne oliki siinä cd:llä, tyhmä minä ;D

Mulla on kyllä tommoset filut siellä jo:

fx_contrail_l.fx

fx_contrail_s.fx

Eik noi oo ne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainii, ne oliki siinä cd:llä, tyhmä minä ;D

Mulla on kyllä tommoset filut siellä jo:

fx_contrail_l.fx

fx_contrail_s.fx

Eik noi oo ne?

Just nuo. Eli ota ne sieltä CD:ltä, ja korvaa FS2004\effects kansiossa olevat niillä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just nuo. Eli ota ne sieltä CD:ltä, ja korvaa FS2004\effects kansiossa olevat niillä...

Tehty on. Pitääpi kohta kokeilla :)

Edit: Toimii hyvin, no pitää tulevaisuudessa olla vähän tarkempi että mitä overwrittaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro !!! ku oon ladannut semmoisen koneen missä pitäisi tulla fläppejen päästä ku laskeutuu ne vanat muttaku oon kokeillut esimerkiksi: smoke on ei tapahdu mitään ! auttaako siihen sää vai joku toinen ratkaisu olkee ystävällisiä ja auttakaa!!! KIITOS ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro !!! ku oon ladannut semmoisen koneen missä pitäisi tulla fläppejen päästä ku laskeutuu ne vanat muttaku oon kokeillut esimerkiksi: smoke on ei tapahdu mitään ! auttaako siihen sää vai joku toinen ratkaisu olkee ystävällisiä ja auttakaa!!! KIITOS ;D

Kenen tekemä modeli? Onko siinä paljon parjatussa read messä kerrottu mitään näppäinkomentoa jne.?

Ja tietenkin, tervetuloa joukkoon, Joonas! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään