Guest Nekke

Käykö Electron PSS:lle?

16 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan käykö PSS:lle visa electron, kun se kuulemma käy joissain yhtiöissä. Olisin ostamassa tota PSS:n Bussia (320), mutku ei löydy normaalia Visaa.

Saako PSS:ltä patchit( siis downloadattuu) jos on oastanu paketti version .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EI käy VISA Electron PSS:llä... eikä myöskään suurimmalla osalla noista muista firmoista.

Olis kiva tietää että millä internet firmoilla se käy :D

PSS:n patsit käy vain niitten omiin download tuotteisiin eli jos olet ostanut boxi version muualta ei se PSS:n patsi käy siihen vaan se pitää ladata esim .Justflightin sivuilta.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppa hakutoimintoa sanalla "electron" ;) Minä kun en millään jaksa linkittää kaikkiin niihin keskusteluihin, joissa todetaan sen toimivan joidenkin verkkokauppojen kanssa.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on sammon kortti niin saattaa käydä. Itse en ole Pss:sää testannu mutta muutamiin muihin paikkoihin on käynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin viime kesänä boxi-version Akateemisesta ja rekisteröidyin JustFlightin sivuille. No siellä on patch 2004:een ja täytyy sanoa että hyvin toimii. Eli käypä Niko (jos sinulla on JustFlightin versio) www.justflight.com ja lataa se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EI käy VISA Electron PSS:llä... eikä myöskään suurimmalla osalla noista muista firmoista.

Olis kiva tietää että millä internet firmoilla se käy :D

PSS:n patsit käy vain niitten omiin download tuotteisiin eli jos olet ostanut boxi version muualta ei se PSS:n patsi käy siihen vaan se pitää ladata esim .Justflightin sivuilta.

Jani

Kyllä vaan minulla onnistui tuo maksaminen PSS:llä Sampo Visa electronilla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mull on Nordean visa electron. Mitä tossa PSS A320 laatikko versiossa tulee mukana? Kävin eilen stokkalla kattoo sitä mut siell ei ollu enää.

Kyselin suoraa PSS:ltä tosta visa electronista, mutta sanoivat että lähetä "international money order" (mikäköhän se on? voisko joku valistaa tietämätöntä?). Eivät sanoneet mitään electronista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laatikkoversiossa tulee mukana video, cd ja ohjekirja. Lisäksi ymmärtääkseni enemmin liveryjä kuin PSS:n omassa peruspaketissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mull on Nordean visa electron. Mitä tossa PSS A320 laatikko versiossa tulee mukana? Kävin eilen stokkalla kattoo sitä mut siell ei ollu enää.

Kyselin suoraa PSS:ltä tosta visa electronista, mutta sanoivat että lähetä "international money order" (mikäköhän se on? voisko joku valistaa tietämätöntä?). Eivät sanoneet mitään electronista.

Oliskohan joku chekin tapainen muksu tsydeemi ??

Ainakin Justflightille käy ihan riihikuiva raha tässä tapauksessa siis englannin punnat. Itse olen justflightille aikaisemmin maksanut ihan punnilla lähettämälle ne kirjattuna ja aina on onnistunut hyvin. Useasti paketti on tullut alle viikossa.

Tosin jos asuisi englannissa ei tarvitsisi maksaa postimaksua ollenkaan ja olisi paketti kotona parissa päivässä :o näin meitä suomalaisia sorsitaan.

Kannattaa tuota justflightia kokeilla mutta ilmoita heille ensin maililla ennen kuin rahaa lähettelet ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiks Justflightille käy eurot? paljonkohan tosta (A320) tulisi hinnaks kun asun Helsingissä? Onks se video maksamisen arvoinen. Tuleeko tonne stokkalle lissä kyseistä tuotetta (paljonko se siellä maksaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko tonne stokkalle lissä kyseistä tuotetta (paljonko se siellä maksaa)

Soita (Micronia 09-121 4350) ja kysy. Tietänevät siellä paremmin. ;)

Ja A320:n hinta näyttää euroissa olevan 34.95 tuolla Just Flightillä. Tässä suora linkki heidän hinnastoon. Uskoisin sen olevan ihan sama heille, saavatko rahat luottokortilla vai käteisenä. Mutta kuten sanoin, tämä on minun uskomus. Kirjoita sähköpostia Just Flightille ja kysy sopiiko heille kirjekuoressa lähetetyt eurot.

Jos nuo yllä olevat ovat liian työläitä ja sinulla riittää rahaa, niin uskon, että joku foorumilainen mielellään hoitaa sulle tollaisen vaikkapa viidelläkymmenellä eurolla. edellä mainitun toiminnan laillisuuteen en ota kantaa

MikkO

EDIT: lisätty neuvoja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiks Justflightille käy eurot? paljonkohan tosta (A320) tulisi hinnaks kun asun Helsingissä? Onks se video maksamisen arvoinen. Tuleeko tonne stokkalle lissä kyseistä tuotetta (paljonko se siellä maksaa)

Itse kysyin heiltä tuosta euro asiasta ja ainakin viimeksi käskivät lähettää rahan englannin puntina.

edit: kannattaa varautua siihen että joudut vaihtamaan eurot puntiin

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Video on vähän yli tunnin kestävä "ohjaamo"-video lentomatkasta - muistaakseni Bristol - Zakynthos, jossa kapteeni selittää Airbusien ajamisen periaatteita. Ihan kiva, muttei mestariteos...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Soita (Micronia 09-121 4350) ja kysy. Tietänevät siellä paremmin. ;)

(09)121 4335 on pelikassan numero, mielummin suoraan siihen. Vastatakseni kysymykseen, se on loppu, mutta jos JustFlight vielä niitä laatikkoversioita tekee ja halukkaita on enemmänkin, voin kysellä sitä taas hyllyyn. Tämä siis tarkoittaa, että otatte yhteyttä ja teette tilauksen. 54,00 on viime vuonna ollut sen hinta, eli ei se ainakaan sen kalliimmaksi muodostu.

Onko kukaan kokeillut sitä FS2004:n kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Video on vähän yli tunnin kestävä "ohjaamo"-video lentomatkasta - muistaakseni Bristol - Zakynthos, jossa kapteeni selittää Airbusien ajamisen periaatteita. Ihan kiva, muttei mestariteos...

Se video on kyllä pidemmän päälle aika kuivaa katsottavaa. Olen sen kerran katsonut, eikä toista kertaa ole ihan heti näköpiirissä. Mitä nyt englannin kielen kuunteluharjoitusta saa... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään