Aleksi Palojärvi

Traffic väärässä paikassa

44 viestiä aiheessa

Olen imuroinut netista uuden maiseman Helsinki Vantaan lentokentälle.Eka kerran kun rullasin uudella maisemalla huomasin,että muu traffic oli vanhoilla parkkipaikoilla.Kysyn siis,että voiko uuteen maisemaan saada jonkinlaisia päivityksiä,että liikenne seisoisi ja rullaisi uuden maiseman mukaisesti ???Voihan toki olla,etta en asentanut sitä maisemaa tarpeeksi kunnolla,mutta uskon,että se on asennettu hyvin.

Haluaisin kuulla,että onko muilla sattunut mitään tämän tapaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Juu, kaikilla sattuu tuo sama, jos ei asenna uutta ns. AFCAD-fileä, joka tulee tuon paketin mukana. Tuossa AFCAD-filussa on määritelty AI-liikenteen paikat. Luepa se paketin mukana tullut Read Me. Siinä selitettäneen tuo juttu.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On sattunut tuon tapaista. Tarvistet sen EFHK:n AFCAD tiedoston(?), jolla voit muuttaa rullausteiden ym. paikkoja. Näin olen asian ymmärtänyt. ;) Joku viisaampi saa selittää enemmän. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli imuroit täältä FS Nordicin tiedostokirjastosta EFHK:n AFCAD-paketin ja purat paketissa olevan tiedoston simun addon scenery\scenery hakemistoon. Tämän jälkeen käynnistät simun ja koneiden pitäisi olla oikeilla paikoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli imuroit täältä FS Nordicin tiedostokirjastosta EFHK:n AFCAD-paketin ja purat paketissa olevan tiedoston simun addon scenery\scenery hakemistoon. Tämän jälkeen käynnistät simun ja koneiden pitäisi olla oikeilla paikoilla.

Heippa :)

Kävin imuroimassa sen AFCAD-paketin.Eipä ollut lentokoneet oikeilla paikoilla.Ohjasin sen vipin Addon scenery/scenery.Ei se kumminkaan lähtenyt pelittämään.Olisikohan sinulla tiedossa mitään muuta reittiä mistä se AI-määräys tulisi minun simuun.Kun se ei eka kerralla lähtenyt toimimaan(vaikka se ei lähtenyt toimimaan ollenkaan),niin hain siihen jonkun toisen samanlaisen,joka oli versioon1.0.Eka kerralla haettuhan oli versioon1.1.Noh toivotaan,että se vielä saahaan kuntoon. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa :)

Kävin imuroimassa sen AFCAD-paketin.Eipä ollut lentokoneet oikeilla paikoilla.Ohjasin sen vipin Addon scenery/scenery.Ei se kumminkaan lähtenyt pelittämään.Olisikohan sinulla tiedossa mitään muuta reittiä mistä se AI-määräys tulisi minun simuun.Kun se ei eka kerralla lähtenyt toimimaan(vaikka se ei lähtenyt toimimaan ollenkaan),niin hain siihen jonkun toisen samanlaisen,joka oli versioon1.0.Eka kerralla haettuhan oli versioon1.1.Noh toivotaan,että se vielä saahaan kuntoon. ;)

Mitäs vuosimallia se sun simu on.. sillä jos se on 2002 ni sillo siihe tarvii sen AFCAD ohjelman ja siihen laitat sen AFD-tiedoston..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tuota haitko varmasti Aleksi tuo EFHK:n AFCAD 2 filen ? Mietin vaan että jos oot hakenu tuon Lee Swordyn tekemän AFCAD 2 ohjelman !

No mutta jos sul on se AF2_EFHK tuolla Addon Scenery/scenery kansiossa niin pitäs toimia..

Mulla se on esim. C:\Program files\FS9\Addon Scenery\scenery.... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli sinulla on FS9, niin silloin et edes tarvitse itse AFCAD-ohjelmaa. Mutta jos sinulla on FS2002, niin silloin homma on jo vähän monimutkikkaampi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylla mulla on se 2004.Mulla on siina se Lee Swordyn AFCAD2.Sit mulla on se Marko Laukkasen tekema filu,ja sit viela Hannes Junnilan tekema.En tajuu tata hommaa.Lentokoneet ne vaan on siela nurmikoilla ja talojen sisalla >:(.Kuulin tosin,etta fs2004jaan ei tarvi ees sita AFCADta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylla mulla on se 2004.Mulla on siina se Lee Swordyn AFCAD2.Sit mulla on se Marko Laukkasen tekema filu,ja sit viela Hannes Junnilan tekema.En tajuu tata hommaa.Lentokoneet ne vaan on siela nurmikoilla ja talojen sisalla >:(.Kuulin tosin,etta fs2004jaan ei tarvi ees sita AFCADta.

Hmmm... siis onko sinulla nuo molemmat AFCAD-filut (Markon ja Hanneksen)? Otapa toinen pois jos sillä olisi vaikutusta... Ne saattaa olla ristiriidassa keskenään. ??? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... siis onko sinulla nuo molemmat AFCAD-filut (Markon ja Hanneksen)? Otapa toinen pois jos sillä olisi vaikutusta... Ne saattaa olla ristiriidassa keskenään. ??? ::)

Ei auta ???Mikahan siina voisi olla vikana ??? ??? Pitaakohan jotaki poistaa,tai teha siella sceneryliblarysta jotain.Hmm...Musta tuntuu,etta sen Lee Swordyn tekema filu on joku kenttien bildaamis ohjelma.Ja sit siina afcad filussa lukee et se on jollekki ???FISDille

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se Lee Swordyn on se ohjelma, jolla niitä AFD filuja tehdään ;)

Siis sulla on se AF2_EFHK.bgl filu siellä

Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\scenery

kansiossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se Lee Swordyn on se ohjelma, jolla niitä AFD filuja tehdään ;)

Siis sulla on se AF2_EFHK.bgl filu siellä

Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\scenery

kansiossa?

Nii mulla on :)Mut siina lukee et AFCAD221 :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu niin on

Ja sulla on aivan varmasti se siellä?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu niin on

Ja sulla on aivan varmasti se siellä?

On ihan varmasti.Mut ne filut on erikseen(Marko Laukkasen tekema ja sen Lee Swordyn tekema AFCAD.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä Lee Swordya et tarvitse siellä, koska se ei ole AFCAD filu vaan se on se ohjelma jolla noita filuja tehdään ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon lataillu noita lisää, niin voi johtua myös siitä ;)

Siis onkos sulla se AF2_EFHK.bgl myös omassa kansiossaan siellä scenery kansiossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon lataillu noita lisää, niin voi johtua myös siitä ;)

Siis onkos sulla se AF2_EFHK.bgl myös omassa kansiossaan siellä scenery kansiossa?

Juu u se on scenery kansiossa ja sehan oli itekki kansio eika erillinen filu.Ja siina lukee vaan transu eli EFHK.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

otappas se pois sieltä EFHK kansiosta ja laita tuohon scenery kansioon tuolla tavalla kuten mulla on..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään