Guest Spetsnaz

Uusi Finnairin paintti A320:aan

18 viestiä aiheessa

On näköjään ilmestynyt avsim.com:iin uusi fiskin paintti A320 koneeseen. Rekisterillä OH-LXI. Maalaajana Sam Needs (?). Löytyy tiedostonimellä "fin320ifdg.zip". ;)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen eri mieltä, tosi hieno painti ja mikä parasta kaikki toimii, jopa kaikki valo ja mikä mukavinta , vie vähemmän frameja se on tosi hyvä, laitan A .Pihlamäen bussin sinne minne kuuluu, romuttamoon, tehkää muut mitä haluaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

laitan A .Pihlamäen bussin sinne minne kuuluu, romuttamoon, tehkää muut mitä haluaa

Ei minun mielestä siinä ole mitään vikaa. Hieno paintti. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän riippuu ihan millä sam on sen tallentanu ei ne framet paintista niin laske ellei sam oo tallentanu huonommalla laadulla eli DXT3lla.

ja onhan tuo samin paintti hieno tosin photoreal melki kokonaan.

valojen paikat kyllä ollu siellä päässä vikana.. koska täällä ne ollu aivan mainiosti paikallaan.. :) ja ne valojen paikat edelleenkään paintista johdu.. :P

On muuten samilla väärän laiset motti textuuritkin tuossa jos tarkkoja ollaan.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No noh, saahan sitä omaa puolustella, ihan ok. Mutta mitä sanot että toimii n. 5 framea paremmin kuin sinun , tosin hienon paintin kanssa ja tuo valo ongelma ei ole ollut vain minulla vaan se ei oikein pelaa kellään mitä minä olen tuossa seurannut. Samoin smokeefektejä ei ole sinun versiossa ollenkaan,ei ainakaan minulla näy, tuossa ne on ::).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja tuo valo ongelma ei ole ollut vain minulla vaan se ei oikein pelaa kellään mitä minä olen tuossa seurannut. Samoin smokeefektejä ei ole sinun versiossa ollenkaan

Kyllä minulla pelittää valot ja smoke-efektit. Ettei ongelma vaan olisi siellä päässä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt en kyllä tiedä Joel mikä sinulla pelaa, sinähän tuon keskustelun aloitit ja nyt sitten sulla pelaa kaikki jutut , tuossako A.Pihlajamäen vai missä ? ´Pelaako siipivalot , laitappa kuva niin katsotaan ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt en kyllä tiedä Joel mikä sinulla pelaa, sinähän tuon keskustelun aloitit ja nyt sitten sulla pelaa kaikki jutut , tuossako A.Pihlajamäen vai missä ? ´Pelaako siipivalot , laitappa kuva niin katsotaan ?

En ole väittänytkään missään vaiheessa, ettei joku homma toimisi. Ja voin laittaa vaikka kuvan siipivalojen toimivuudesta, jos se on niin tärkeää. ::) Eli kaikki pelaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla toimii valot ja kaikki tuossa Antin maalaamassakin versiossa.. Eihän se Antti ole mitenkään muuttanut noita, niin miks ei toimis.. Noissahan on samat valot ja smoketkin käytössä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis minkä keskustelun? Ai tämän vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän Joel koskaan ole sanonutkaan etteikö mikään toimisi, sanoi vain että uusi paintti on saatavilla.

Sinähän se koko ajan sanot että valot ei toimi, vaan kun se ei tosiaan ole siitä paintista kiinni.

Tässä suoraan paketista asennettu Antin paintti:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, antaa olla ja kyllä minä nyt sen tiedän ettei valot ole paintista kiinni :P mutta asia on nyt kunnossa ja bussini on tuo toinen ja sillä siisti. Ja oudosti on tuon bussin eturengas uponnut asfalttiin ? ??? taitaa olla ilma vähissä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, antaa olla ja kyllä minä nyt sen tiedän ettei valot ole paintista kiinni :P mutta asia on nyt kunnossa ja bussini on tuo toinen ja sillä siisti. Ja oudosti on tuon bussin eturengas uponnut asfalttiin ? ??? taitaa olla ilma vähissä ?

No hyvä että on kunnossa.

Renkaat ovat uponneet maahan koska mulla oli slew päällä. Kaikki hyvin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä vielä Pentille todistus, että myös minulla TOIMII siipivalot. Ja tuo on Antin paintti. ;) Ja minun mielestä tuo uusi paintti ei ainakaan ole yhtään fps-ystävällisempi. Päinvastoin. Ei ainakaan minulla. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt ollaan kaikki tyytyväisiä, jatketaan simuiluja eikös ;D

ei, we will smoke you down dude.. ;D 8)

jees eihän sillä väliä mitä käyttää.. kuhan on sitä mistä tykkää..

ja toi mikä samin maalauksessa modellina on taitaa olla se iFDGn päivitetty model joten FPSt tms saattaa johtua siitä AV päivitti sitä kuulma jotain bugeja. modellia vähän sejälkee ku julkasin ton mun paintin. mutta en sitten tiedä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään