Juuso Horppu

tarvisin vähän jelppiä md-11 kanssa

47 viestiä aiheessa

olen kokeillut melkein kaikkia fs nordicin tietokirjastosta löytyviä md-11 ja mikään ei tunnu kunnolla toimivan

esim. jossain on cesna paneeli ja äänet

mitä tehdä?

simulaattorini on fs 2004

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeppa tieto nyt itse, 2 viikkoa sitten oli kilometri kaupalla tästä jo juttua, eli hakusana MD-11 niin apu selviää ja tiedät miksi cessnan ääni on jne. mutta saat kyllä toimii kun luet ohjeet kunnolla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Kannattaa ensin hakea FSNordicin tiedostokirjastosta MD-11 soundit ja ACS MD-11 Paneeli joka mielestäni on paras paneeli MD-11:sta tällä hetkellä.

MD-11 hakusanalla löytyvät FSN Kirjastosta niin soundit kuin paneeli FS2004:een.

Soundit installoit silleen että pistät ne wav -tiedostot ja sound.cfg sinne MD-11/Sound kansioon niin johan ne pelittävät.

Tässä esimerkki miten itse olen tuon oman MD-11 kansion järjestänyt.

[ Attachment removed / expired ]

Paneeli kannattaa installoida siinä mukana tulevalla installerilla ja lukea se README tiedosto !

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon kyllä lukenu aika tarkkaan sen enkä oo saanu toimii...

Muutes Jani jos mä hakisin sen niin voisitsä asentaa sen Etäopastuksella(Remote Assistent)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon kyllä lukenu aika tarkkaan sen enkä oo saanu toimii...

Muutes Jani jos mä hakisin sen niin voisitsä asentaa sen Etäopastuksella(Remote Assistent)?

onnistuukohan tuo modeemin välityksellä :P en ole koskaan kokeillut. muuten voisin kyllä kokeilla. Oma käyttikseni on Win XP

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onnistuukohan tuo modeemin välityksellä :P en ole koskaan kokeillut. muuten voisin kyllä kokeilla. Oma käyttikseni on Win XP

Jani

Mullakin on XP... Onk sulla muka motukka? Millo sulle käy? Lähetä privaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-11 kansiossa pitää se bmp kansio (siinä on ne paneelin bitmapit) olla erillään... sitten panel kansioon tulee se panel.cfg ainoastaan.

Paneelin soundit pitää myös olla siinä MD-11 kansiossa eikä FS2004/sounds kansiossa.

Aika erikoinen asennustapa tuolla paneelilla kieltämättä on verrattuna muihin paneeleihin jotka ovat paaaljon helpompia asentaa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katso paneeleiden asennusohjeet tuolta medän Tutorials-sivun alta. Lisäksi kannattaa aina lukea pakettien mukana tulevat readme-tiedostot jossa on myös asiat ohjeistettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-11 kansiossa pitää se bmp kansio (siinä on ne paneelin bitmapit) olla erillään... sitten panel kansioon tulee se panel.cfg ainoastaan.

Jani

Joo, toi kohta on menny mulla väärin ainaski... Oon pistäny ne bmp:t ja panel.cfg:n kaikki panel-kansioon.... Kiitti tostaki tiedosta! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

katso myös se mun aikasmpi shotti siitä kansion yleiskuvasta miltä sen pitäisi näyttää ;)

bmp kansio

ja

panel Sound kansion sisältö

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt taitaa mussa olla jotain vikaa ku se ei toimi millään ::)

mite noit kuvii saa liitettyy ku en oo tutustunu oikee siihen aiheeseen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt taitaa mussa olla jotain vikaa ku se ei toimi millään ::)

mite noit kuvii saa liitettyy ku en oo tutustunu oikee siihen aiheeseen

Tässä ohje:

1.Painat Liitä Kuvia joka sijaitsee viestin alla (huomaat kyllä..)

2.Ensin varmistat että kuvien koko ei ylitä 800 pikseliä ja että kuvien koko ei ylitä 200 kilotavua(saat kuvat pienennettyä kuvankäisttely ohjelmastasi)

3.Painat sitten "Selaa"

4.Etit koneeltasi haluamasi kuvan jonka haluat liittää

5.Kun olet löytänyt sen paina "Avaa"

6.Ja sitten "Lähetä kuva"

Toivottavasti tästä oli jotai apua...

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tähän tapaan vai

Jep, kuvat saa olla paljon isompia tuosta...

Saat kuvan isommaksi näin:

Jos sulla on Paint Shop Pro niin kun sinulla on se kuva siinä niin mene sieltä ylhäältä semmoiseen "välilehteen" kuin Image---->Resize-->Ja sieltä pistät Width:in eli leveyden 800 eikä sinun tarvitsekaan huolehtia korkeudesta koska se automaattisesti pistää sen....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no tää oliki vast harjottelua

mutta PÄÄ ongelma on edelleen ratkasematta eli paneeli jostain syystä se ei vaan toimi hmm... ???

Taitaa olla kysymys vain omasta tyhmyydestä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitän teitä kaikkia tähän astisesta avusta se on tullut tarpeeseen (uusi kun olen täällä keskustelu alueella) ;)

Jospa vielä ratkaisisimme sen ongelman :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitän teitä kaikkia tähän astisesta avusta se on tullut tarpeeseen (uusi kun olen täällä keskustelu alueella) ;)

Jospa vielä ratkaisisimme sen ongelman :P

Toivottavasti ratkee!

Ootko varmasti laittanu kaikki Gauget Gauge- kansioon ja laittanut noin miten Janilla on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla Juuso on oikeasti oikeus pyytää jelppiä kun homma ei onnistu, kokeile vielä tuota , tuo paneeli ei ole helppoin asentaa mutta kyllä onnistuu vielä sinultakin, tälläinen

Vielä kerran siis purat paketin kayttaen use folder names-optiota fs2004-hakemistoon. Sitten menet FS2004\Aircraft\ACS MD-11 panel -hakemistoon ja klikkaat instal.exe:a. Silla "choose MD-11 aircraft" ja valitsen sen koneen aircraft.cfg:n johon haluat asentaa sen paneelin.

Kun teet noin niin alkaa toimii ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla Juuso on oikeasti oikeus pyytää jelppiä kun homma ei onnistu, kokeile vielä tuota , tuo paneeli ei ole helppoin asentaa mutta kyllä onnistuu vielä sinultakin, tälläinen

Vielä kerran siis purat paketin kayttaen use folder names-optiota fs2004-hakemistoon. Sitten menet FS2004\Aircraft\ACS MD-11 panel -hakemistoon ja klikkaat instal.exe:a. Silla "choose MD-11 aircraft" ja valitsen sen koneen aircraft.cfg:n johon haluat asentaa sen paneelin.

Kun teet noin niin alkaa toimii ;)

Kiitos Pentti! Toi auttaa muakin tosi paljon! Karman saat hyvästä neuvosta :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään