Guest seaandtr

Keskiviikkokyssäri. Kuvatunnistus. Ratkesi heti.

5 viestiä aiheessa

Mikä kenttä ? Huom ! Peter Tähtinen on diskattu. ;) Eikä luntata. Tämä on tiedettävä. ;D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Josko se nyt olisi se Malta. Ainakin minusta muistuttaa terminaali sitä. + Sitten nuo punapyrstöiset 737:t (Air Malta).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Josko se nyt olisi se Malta. Ainakin minusta muistuttaa terminaali sitä. + Sitten nuo punapyrstöiset 737:t (Air Malta).

Joo, sehän se. Siis Luga LMML. Arvasin kyllä että tämä on liian helppo, mutta vaihteeksi näinkin. ;) Kuva on muuten Luga ap:n sivuilta kopsattu joten minulla ei ole siihen oikeuksia, kuten edellisen kisan kuvaan. Käytän näissä yleensä omia kuvia, mutta noita ei löytynyt koneelta. Ovat riivattu kaikki dioina.

Antille tästä suorituksesta tietäjän arvo, voimassa 3½ min. tämän lukemisesta, ja 8½ papukaijamerkkiä. Merkit on, perinteisen tavan mukaan, käytävä itse lunastamassa R-kipsalta. Onnittelen. Molempien kyssäreitten voittamisesta. :)

ps. Air Maltalla on muuten nykyisin 6 dösää ja 7 bojongia. Alkavat siirtymään Airbus kalustoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, sehän se. Siis Luga LMML. Arvasin kyllä että tämä on liian helppo, mutta vaihteeksi näinkin. ;) Kuva on muuten Luga ap:n sivuilta kopsattu joten minulla ei ole siihen oikeuksia, kuten edellisen kisan kuvaan. Käytän näissä yleensä omia kuvia, mutta noita ei löytynyt koneelta. Ovat riivattu kaikki dioina.

Antille tästä suorituksesta tietäjän arvo, voimassa 3½ min. tämän lukemisesta, ja 8½ papukaijamerkkiä. Merkit on, perinteisen tavan mukaan, käytävä itse lunastamassa R-kipsalta. Onnittelen. Molempien kyssäreitten voittamisesta.

:)

Höh, kerrankin kun olisin tiennyt jotain >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh, kerrankin kun olisin tiennyt jotain >:(

Kyllä näitä piisaa. ;) Tosin ei enää tänään, ja huomenna ei voi. Keskiviikko nääs. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään