Guest kaitsu

FS 9 alkaa vedellä viimeisiään...

10 viestiä aiheessa

... joten mikä neuvoksi? Uudelleen asennus, tietty. Alkanut kaatuileen sammuttaessa ja herjaa aina logbookia. Eli sammuu kaatumalla.

Eli kysymykseen:

Kuinka käy kaikkien asennettujen juttujen koneet, scenariot ym?

Tarviiko asentaa uudellee (ei millään jaksaisi)?

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS9n uninstall taitaa jättää kaikki asennetut scenet ym. addonit eli ei tarvitse muutakuin simu asentaa. Joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2004 uudelleen asennuksessa asentamasi lisäosa koneet jäävät paikoilleen, mutta jos olet jotain asentanut FS2004 Addon Scenery tai Scenery kansioon ne pyyhkiytyvät pois. Myöskin kaikki Gauget, Texturet, AFCAD2-filut, Effects -filut, Flights, Scenery, Sound, Weather ja World kansiot joudut asentamaan lisäosien kanssa uudelleen. Elikkä ne kannattaa backupata ellei halua kaikkia uudelleen asentaa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneeno Ai-liikenne uusiki? Ilmeisesti.

Tää on just tätä. Kun luulee et kaikki on hyvin ja paljon kilkeitä asennettu niin MS nyrjähtää.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meneeno Ai-liikenne uusiki? Ilmeisesti.

Koneet eivät häviä, ja jos otat kaikki traffic_XXXXX.bgl:t talteen ennen simun uudelleenasennusta, niin ei katoa liikenne mihinkään...

Tosin, itse kyllä miettisin sellaista vaihtoehtoa, että ottaisin sen logbookin pois käytöstä, ennenkuin asentaisin simun uusiksi. Joskus aikoinaan nappulana oli hieno kerätä pirusti tunteja, mutta eipä siinä ole enää pitkään aikaan ollut mitään hohtoa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en mä nyt sen takia et lentotunteja kertyisi. Kun vaan tämä romu sammuu kaatumalla. Tulee ikkuna Että "käynnistetäänkö uudestaa". V***u, enhän mä edes sammuttanutkaan tätä >:(

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sellanen homma tuon simun kanssa, että poistin vahingossa sen koneen joka on valittu "aloituskoneeksi" ja sit kun simua yrittää käynnistää niin tulee failure, että se kone puuttuu...Noh eihän se siitä mihkään lähe. Mitä avuksi arvon simuilijat ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sellanen homma tuon simun kanssa, että poistin vahingossa sen koneen joka on valittu "aloituskoneeksi" ja sit kun simua yrittää käynnistää niin tulee failure, että se kone puuttuu...Noh eihän se siitä mihkään lähe. Mitä avuksi arvon simuilijat ?

Jani

haeppa FS2004 CD:ltä (muistaakseni CD1) se alkuperäinen C172 (jos se oli aloituskoneena) ja asenna se sitten takaisin Aircraft kansioon.

Muuten voit yrittää käynnistää FS2004 FS2004\Flights\myflts kansiosta löytyvillä lentokonekuvakkeilla jotka pitäisi aloittaa lento suoraan siihen tallennetusta paikasta, tämän jälkeen voit säätää sitten sen default aloitus lennoksi.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani

Kaivat sen koneen tiedostot siltä asennus cd:ltä,ei mukavaa mutta mielestäni ainoa keino saman jouduin tekemään kun poistin CFS2:sta kerran yhden AI koneen vahingossa kun piti poistaa saman koneen addon malli

EDIT:nopeat syö näköjään hitaat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vastaus tuli jälleen kuin apteekin hyllyltä... Tosin apteekissa ei tarvitse odottaa viittä minuuttia :P... Nyt spelaa ja karmat teille!

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään