Guest ToniH22

Milton Shupen tiimiltä jälleen uusi Aero Commander(500)

24 viestiä aiheessa

Nyt sitten kaikki vaan lataamaan Avsim.comista uusin Aero Commander 500. Löytyy kahtena versiona "Without VC" ja "With VC". ;) Paketilla kokoa noin 12MB...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JES!!

Oon odottanu sitä jo pitkään!!

Edit: Tuossa näkyy olevan uus paneli...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten näyttää hyvältä, mutta paneeli ei ole kummonen.. Ainakin tuossa näyttää aika kehnolta... :-\ ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten näyttää hyvältä, mutta paneeli ei ole kummonen.. Ainakin tuossa näyttää aika kehnolta... :- ::)

Se on kuules tosi hyvä, tässä sulle mun ottamia kuvia panelista...

[ Attachment removed / expired ]

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaan onpa mennyt avsim.com surkean hitaaksi nykyään. Ainoa, joka avautuu suht koht järkevässä ajassa, on etusivu. Tiedostokirjasto ja forumit ovat uskomattoman tahmaisia olleet jo viikkoja. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaan onpa mennyt avsim.com surkean hitaaksi nykyään. Ainoa, joka avautuu suht koht järkevässä ajassa, on etusivu. Tiedostokirjasto ja forumit ovat uskomattoman tahmaisia olleet jo viikkoja. :-[

Totta. Sitten tulee että "toiminto peruutettu" ja "sivua ei löydy" tms. :-\

Ja flightsim.comiin ei pääse kun "all nodes busy"... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Em. tiedostot löytyvät myös FS Nordicin tiedostokirjastosta ;)

Antti

Jeps, huomasin. Mutta ajattelin nyt yleensä vain mainita tuosta avsimista. Kyllä taitaa käydä niin, että en enää avsimissa käy edes vierailemassa. Tiedostojahan en sinne ole uploadannutkaan enää pitkään aikaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sieltä avsimmistä lataa aika nopeesti verrattuna vaikka FSN:n toista servuu joka on aika hidas...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sieltä avsimmistä lataa aika nopeesti verrattuna vaikka FSN:n toista servuu joka on aika hidas...

Miten sieltä lataat nopeasti, kun ei sinne tiedostokirjastoon pääse edes sisälle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sieltä lataat nopeasti, kun ei sinne tiedostokirjastoon pääse edes sisälle...

Pääseepäs :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sehän on tyhmä kysymys!

Ensin potkit konettasi sen verran että se lataa etusivua siinä määrin että linkit näkyvät. Sitten painat File Library ja potkit konetta lisää. Sitten kirjoittelet mitä konetta etsit, itket, raivoat ja etenkin potkit konettasi n. 30-120 min. Voilá, kone jota etsit on hyvässä lykyssä edessäsi, ja sitten painat notta download. Tässä vaiheessa voit etsiä hyvän kirjan jota lukea, ja kun sitten pääset vaikuttamaan siihen minne ladataan, voit painaa OK ja heittää kirjan minne huvittaa. Sulje AVSIM ja nauti suht nopeasti lataavasta tiedostosta.

Kuka vielä kehtaa väittää että se olisi hidasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta nämä tiedostot sijaitsevatkin vain ja ainoastaan sillä nopeammalla serverillä...

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin sitten kun painaa viisi kertaa F5

Mä kyllä pääsen sinne heti ekalla keralla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin sitten kun painaa viisi kertaa F5

Mä jouduin painaan ainakin 25 kertaa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä jouduin painaan ainakin 25 kertaa. ;D

Mä kyllä pääsen sinne heti ekalla keralla....

Ennenkuin riistäytyy käsistä, niin "Pääsenpäs - enpäs pääse"-keskustelua voi jatkaa privana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennenkuin riistäytyy käsistä, niin "Pääsenpäs - enpäs pääse"-keskustelua voi jatkaa privana...

Näinhän se on,mutta AVSIM voittaa kyllä simviationin tällä hetkellä nopeudessa(sivut tulevat suht. koht. nopeasti ja myös lataukset mutta menee kauan yhdistää lataukseen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkö joku, olisko kukaan sanonut mitään lentomallin laadusta?

Kyllä ne nuo Miltonin koneet mun mielestä ainakin on varsin mukiin menevästi lentäneet...

Heitin tuossa pienen koelennon, ja tosiaan, kuten tuossa aiemmin sanottiin, niin paneeli/VC on tähänastisista Commandereista paras...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ne nuo Miltonin koneet mun mielestä ainakin on varsin mukiin menevästi lentäneet...

Heitin tuossa pienen koelennon, ja tosiaan, kuten tuossa aiemmin sanottiin, niin paneeli/VC on tähänastisista Commandereista paras...

Joo toi paneli on paljon parempi kun muissa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni on kelvanneet ne aikaisemmatkin paneelit, mutta sehän taas on makuasia :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään