Guest FIN1979

Mil Hippi avsimissä !!!!!!!

41 viestiä aiheessa

moro

Nyt löytyy avsimistä Mil Mi-8 Hip helikopteri joita myös Suomen Armeijalla on !!! mi8zh.zip nimellä löytyy tiedosto.

Medium transport helicopter. In 2 variant - military and civil. Each version in 3 textures. VC with the workers gauges. Panel. Dynamic reflexs, full animation.

Tahtoo tuohon Suomi värit !! ;)

Näytää muuten aika siistiltä. On tullut oltua IRL tuon kyydissä Pietarissa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomi mallihan pitäisi olla tässä muodossa,sillä ei suomella taida olla aseistusta noihin

[ Attachment removed / expired ]

Ja jos tosiaan kellään muulla ei aikeissa tuota Suomi painttia aloittaa niin voisin minä sen tehdä kunhan kerrotte mistä saa parit hyvät kuvat kyseisetä koneesta sivusta päin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loistavaa Mi-8 on älyttömän hieno hulikuupperi. Myös silloin kun se "rynnäköi"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

testasin myös tuon Hipin ja on se hianon näköinen. Vielä kun sais kunnon soundit... toimiko muilla tuo VC:n gauget ??? Mulla ne ei näkyni edes normaalissa 2D ohjaamossa.

Arvatkaas missä tässä ollaan lentämässä ;)

Tuohon UN paintin päällehän voisi nuo Armeijan värit maalailla...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisko paikkana Utti? :) Voisi vaikka opetella lentään tuolla kopterilla kun kerran noin hieno löyty, kun se ei oikein pysy hanskassa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

testasin myös tuon Hipin ja on se hianon näköinen. Vielä kun sais kunnon soundit... toimiko muilla tuo VC:n gauget ??? Mulla ne ei näkyni edes normaalissa 2D ohjaamossa.

Arvatkaas missä tässä ollaan lentämässä ;)

Tuohon UN paintin päällehän voisi nuo Armeijan värit maalailla...

Jani

Utissa,tosiaan helpoin ne olisi maalata siihen UN värien päällä vaikka ne texturessa olevat kiillot aheuttvat hieman lisätyötä ja minä voisin tuon aloitella jos kuvia vain löytyy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetkonen...eihän toi voi olla oikein, tuostahan puuttu paljon mittareita ???

Kehnohko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiasta kuultuna syytetty kertoi seuraavaa; tuostahan puuttuu kaikki mittarit. Ainakin jos sitä verrataan IRL MI-8 koneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, paketista näyttää puuttuvan vaikka mitä mittareita...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin on mutta se taas on FS2002 standardin vika,mutta näkee tuosta tuon bitmapin joka on kamala

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OFP:n finmodissahan tuon suomi väritys on jo:

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin on mutta se taas on FS2002 standardin vika,mutta näkee tuosta tuon bitmapin joka on kamala

Miten niin FS2002:n vika? Siis sieltä paketista puuttuu iso nippu mittareita, jotka siellä panel.cfg:n mukaan pitäisi olla. Eli tekijän tunarointia paketointivaiheessa...

BTW, tuo on hieno kopteri lentämään. Sillä pystyy tekemään vaakakierteen ja melkein täydellisen silmukan ;D 8) Eli lähti muuten justiinsa kuikkaan tuo kopteri meikäläisen kovalevyltä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkein kannattaa aloittaa opetettelemaan heko-lentämistä vaikkapa vähän pienemmällä kopterissa, vaikkapa vakio Robinson R22:lla. On kevyempi kopteri ja siinä ymmärtää paremmin mikä vaikuttaa mihinkin kun kaikessa ei ole niin suurta suuren massan aiheuttamaa viivettä. Tämä on siis vain oma mielipiteeni. Ovat vähän eri mittakaan edustajia nämä laitteet, no molemmilla on tosin miellyttävä lentää.

Olen matkustanut molemmilla IRL, R22:ssa ollut puikoissakin. Mutta on toi Mi-8 vaan todellinen kone isolla koolla :)

Kerro Jani tuosta Venäjän Mi-8 reissusta jotain. Itse olen matkustanut vaan ihan ilmavoimien Mi-8:lla.

Voisi vaikka opetella lentään tuolla kopterilla kun kerran noin hieno löyty, kun se ei oikein pysy hanskassa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huumoripuolen miehiä tämä tekijä. Ei viitsi edes yrittää panelin tekemistä mutta Readme tiedostoon iskee kyllä polittisen kannanoton. Ei, en imuroinut tuota, kävin lukasemassa vaan omakehut.

!!! - Accommodation on website Russia, Ukraine and Belorussia is not limited.

!!! - Any accommodation on any websites in Lithuania, Latvia

and Estonia is forbidden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkein kannattaa aloittaa opetettelemaan heko-lentämistä vaikkapa vähän pienemmällä kopterissa, vaikkapa vakio Robinson R22:lla. On kevyempi kopteri ja siinä ymmärtää paremmin mikä vaikuttaa mihinkin kun kaikessa ei ole niin suurta suuren massan aiheuttamaa viivettä. Tämä on siis vain oma mielipiteeni. Ovat vähän eri mittakaan edustajia nämä laitteet, no molemmilla on tosin miellyttävä lentää.

No jaa, ei taida tuo päteä oikein tuon Milin kohdalla. Se tuntuu kevyemmältä lentää kuin default Bell tai Robinson :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sittenpä on aivan loistava hekon lentomalli taas kerran markkinoilla :P

edit:kirjoitusvirhe

No jaa, ei taida tuo päteä oikein tuon Milin kohdalla. Se tuntuu kevyemmältä lentää kuin default Bell tai Robinson :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten niin FS2002:n vika?Eli tekijän tunarointia paketointivaiheessa...

Siinä on parit gauget otettu default king air paneelista,jota gaugea ei ole ainakaan FS 2002 STD versiossa,mutta pitää tuokin paikkansa nimittäin kyllä siinä pitäisi olla parit gauget mukana,koska ei kuulu FS2004 vakiovarustukseen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen matkustanut molemmilla IRL, R22:ssa ollut puikoissakin. Mutta on toi Mi-8 vaan todellinen kone isolla koolla :)

Kerro Jani tuosta Venäjän Mi-8 reissusta jotain. Itse olen matkustanut vaan ihan ilmavoimien Mi-8:lla.

Pietarissa nykyäänkin pääsee muistaakseni alle 50€ hinnalla puolen tunnin helikopterilennolle kaupungin ylle. Kopterit lähtevät muutamasta paikasta pietarin kaupungista. Kalustona silloin mkun minä tuolla lensin oli Mi-8 siviili versio, firman nimeä en tosin muista mutta kone oli venäläisessä rekisterissä. Alkuun kaverit pelottelivat että nuohan putoilevat taivaalta yhtenään, mutta lento oli ainakin mielenkiintoinen kokemus ja kesti noin 25 minuuttia. Kopteri kierteli Pietarin keskustan yllä. Muistaakseni järeämpääkin kalustoa kuin Mi-8 oli tuolla firmalla käytössä turistilennätyksillä (Mi-16 ??)... kannattaa kokeilla jos olette CANKT PETERBURGiin menossa.

Iso J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään