Guest teropa

Boeing 757 FDE BETA tiimi, haetaan jäseniä !

10 viestiä aiheessa

Viesti on lontooksi, jos et ymmärrä, lähetä priva niin käännän :).

---

 

Hi all!

 

Sebastian and I have continued the FDE development from v2.0 to v3.0 with great success. We have captured many many small aspects of 757 flight into the FDE now, and everything seems to be pretty spot on now, as far as we & our manuals/perf data are concerned :).

 

However, at this point we want to make sure that every "bug" or weirdness in the FDE gets eliminated before distributing the NEXT version 3.0 FDE. We will distribute this version via a separate Web-page hosted by Simradar.

 

Therefore, we are searching for BETA team members to assist us in the development of the FDE of the most beautiful airliner in the world. NOTE that the FDE is for FS2002 only. Once PICv2 is out, we WILL make a FS9-compatible version of the 757.

 

We have set the following requirements for the applicants:

 

- Every real-life 757 or 767 pilot is accepted without additional requirements. (If you are a real driver, please join the team!)

 

- Sim-drivers should have extensive knowledge on 767PIC and knowledge on how to fly the 767 (757) properly.

 

- If you are neither a real-world pilot or a heavy duty PIC-driver, but still know a LOT about 757 performance and behaviour, please send us your application.

 

 

We have a separate BETA-team 757 FDE development forum (private) set up at www.simradar.com, which we will use as our "base" of operations. We will distribute the Betas through the forum as well. The usage of the forum requires you to register as a user at Simradar, because I need to have some form of user identification to give you access to the beta forum.

 

Send applications at: teropa@paju.oulu.fi

 

Looking forward to hearing from the pros around here !

 

 

Best regards,

Tero & Sebastian

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vai että beta testaajiksi ;) Voishan tuota uhrata koneen yhdelle beta testaukselle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

 

Yhtään suomalaista ei ole vielä ilmoittautunut tiimiin! Missä kaikki PIC ja 757 gurut luuraa??

 

Tero

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

 

Yhtään suomalaista ei ole vielä ilmoittautunut tiimiin! Missä kaikki PIC ja 757 gurut luuraa??

 

 

Ne varmaan lentää noita finskin ja Air Finlandin lomalentoja eikä ehdi simulla hääräilemään ;)

 

/T

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jes... no eipä ongelmia. Tiimissä alkaa olla jo riittävästi jäseniä. Mahtuupa sekaan toistaiseksi ainakin yksi 757 pilottikin.

 

Joku pyysikin kääntämään tuota alkuviestiä. Meinasinkin jo alkaa kirjoittamaan suomeksi tuota, mutta sitten hoksasin, että beta-tiimin virallinen kieli on englanti, ja kaikki kommunikointi tapahtuu englanniksi Simradarin beta-foorumilla, joten mikäli tuota viestiä ei ymmärrä, ei ole myöskään kykeneväinen olemaan tiimissä mukana. Sori :(

 

Tero

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

 

Eiköhän yksi oikea 757-pilotti osaa kertoa kehityksen suunnan :P Hienoa, että on löytynyt kiinnostusta myös oikean elämän puolelta ja varmasti helpottaa kehitysprosessia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi,

 

Eiköhän yksi oikea 757-pilotti osaa kertoa kehityksen suunnan :P Hienoa, että on löytynyt kiinnostusta myös oikean elämän puolelta ja varmasti helpottaa kehitysprosessia.

 

Ei välttämättä - homman arviointi simussa on kuitenkin aika hankalaa, jos esim. ei ole paljon FS200X:llä lentänyt.

 

Onhan se RealAirin cessnakin kovasti hyvä, mutta esim. ne paljon puhutut syöksykierreominaisuudet ovat saaneet aikaan muutamassa taitolentoa harrastavassa "IRL"-pilotissa aikaan lähinnä kummastelua ja huvittunutta "mitähän ihmettä tää ny tekee?" -ihmettelyä. Samoin esim. yksi ATR-pilotti jolle muistaakseni Mikko demosi tuota MIKin simua sanoi että inertiaa on ihan hurjasti liikaa siinä lentomallissa - kun se ei meinaa hidastua kunnolla.

 

Kyllähän sen nyt huomaa itsekin kun joku mainitsee, mutta ei tuollaisten huomaaminen ole välttämättä helppoa - ellei ole paljon kokemusta *sekä* oikeista koneista *että* simulaattorista. Pitää harjaantua että osaa seurata oikeita asioita.

 

Ja silti, referenssilukujen mukaan toimiva lentomalli ja "hyvältä tuntuva" lentomalli ovat sitten vielä eri asioita, ja niiden sovittamisessa yhteen varmaan on se isoin työ, siihen kovasti onnea ja intoa Terolle ja porukalle, kunnioitus tuota säätöä kohtaan kyllä saakin olla korkealla, on se sen verran ihme touhua..

 

//Tuomas

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo ei yksi pääsky kesää tee.

 

Mutta meillä on porukassa onneksi muitakin "osaavia". Kaikenkaikkiaan ammattilentäjiä on tällä hetkellä 3 kappaletta tiimissä, ja mukana nyt myös yksi dispätseri. Ja toinen 757-lentäjä on taustatukena, vaikka ei ennätä testaamaankaan. Materiaalia ja neuvojia piisaa :).

 

Tero

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo ei yksi pääsky kesää tee.

 

Mutta meillä on porukassa onneksi muitakin "osaavia". Kaikenkaikkiaan ammattilentäjiä on tällä hetkellä 3 kappaletta tiimissä, ja mukana nyt myös yksi dispätseri. Ja toinen 757-lentäjä on taustatukena, vaikka ei ennätä testaamaankaan. Materiaalia ja neuvojia piisaa :).

 

Tero

 

 

Juu se on hyvä se. Ja monestihan se "yleisfiilis" on kanssa tärkeä, tai oikeastaan varmaan puolet hommasta. Toinen puoli on tottakai se että bensat ei lopu puolivälissä tai jotain muuta älytöntä - että se kone toimii käsikirjan arvojen ja systeemien mukaan.

 

//Tuomas

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään