Guest jehu

Flight Simulator kansion tilavuus

29 viestiä aiheessa

Kuinkas paljon teillä vie tilaa tuo FS kansio? Itse kun äsken katoin niin näytti 9 gigaa :-\

uudelleen asennus pitäisi varmaan suorittaa kun se on niin täynnä kaikkia jämiä vanhoista toimimattomista koneista yms...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla 7.2gb

Harmi ku sinne jää niitä Gauge filuja ja muita turhia joita ei tartte... Miten ne vois poistaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla 7.2gb

Harmi ku sinne jää niitä Gauge filuja ja muita turhia joita ei tartte... Miten ne vois poistaa?

Avsimista löytyy ohjelma, jolla voi poistaa käyttämättömät gauget. En vaan muista sitä ohjelman nimeä. Löytyy varmaan hakusanalla gauge cleaner tai vastaavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin heitän sellaisen kysymyksen, että mitä lisäosa-koneita teillä tällä hetkellä on asennettuna?

Itsellä tällä hetkellä iFDG:n 757 finskin paintilla ja iFDG:n A320 niinikään finnairin paintilla. Ai niin löytyy sieltä BA:n 767 ja sellainen ultrakevyt APM 20 Lionceau. ;) Ne kyllä vaihtelle paljon, mutta tällä hetkellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin heitän sellaisen kysymyksen, että mitä lisäosa-koneita teillä tällä hetkellä on asennettuna?

Itsellä tällä hetkellä iFDG:n 757 finskin paintilla ja iFDG:n A320 niinikään finnairin paintilla. Ai niin löytyy sieltä BA:n 767 ja sellainen ultrakevyt APM 20 Lionceau. ;) Ne kyllä vaihtelle paljon, mutta tällä hetkellä?

Kannattaa alottaa tosta aiheesta oma threadi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluaa käyttämättömä Gauget pois niin etsikää Avsimmistä hakusanalla Doctor Gauge 1.1....

Kiitti Ilkka!

Edit: Mulla lähti juuri n.100 mb turhia Gauge filuja eli kannattaa hakee tuo....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa alottaa tosta aiheesta oma threadi...

Miksi?! Kun tässä voi samalla kertoa fs9 kansion koon ja lisäosakoneet. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2004 kansio 24.9GB + maisema kansio eri osiolla 4.2GB

eli yhteensä noin 30GB

Tästä aiheesta on aikaisemmin ollut polli ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaatimattomat 4.6Gt, eipä ole juurikaan tullut lisä-koneita jotka olisivat koneelle jääneet...scenejä ei ole kuin muutama 100% FS2004-yhteensopivaa FISD-maisemaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla nyt on 6.9 G, mutta uusi pc on vain tuossa fs9 pyörityksessä ja varaa on vielä kasvattaa, max 120 G että vielä mahtuu muutama lisäosa jos on tarvis ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS2004: 2,90 Gt

Ei paljoo, mut riittävästi, ettei muut koneen käyttäjät suutu siitä, että olen vallannut koneen..... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
yhteensä noin 30GB

Kääk, nyt on uteliaisuus niin suuri että pakko kysyä mitä siellä oikein on?

Ittellä n. 6 GB.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla vie sen 7,08 Gt eli aivan liikaa minun kovolleni... :-*

EDIT: Eli simuna fs9 jossa kaikki sceneryt sun muut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kääk, nyt on uteliaisuus niin suuri että pakko kysyä mitä siellä oikein on?

Kylläpäs sen arvaa kun katselee noita Janin screenshotteja. Koneita ja sceneryitä löytyy tuhoton määrä, vai miten Jani? :)

Itselläni on tuommoset siedettävät 5.0 Gt. Olen koettanut uudelleenasennuksen jälkeen asennella maltilla sceneryitä ja koneita...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään