Guest Athlonisti

Puskakone FS2K4:än..?

19 viestiä aiheessa

Eikä mikä tahansa puskakone vaan juurikin DeHavilland DHC-2 Beaver tai Turbo Beaver. Tämmönen pitäis saaha uusimpaan Fs:ään. Mistä sais Fs2002:n koneita en haluais asentaa, ku tulee heti ongelmia mittareiden kans. Ei saa olla maksullinen. Muistan, ku FS2000:een tuli sen Rocklake-sceneryn mukana tosi hyvät koneet. <- muistaako kukaan? Nii! Mistä sais ladattua....?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääkö tuonne flightsim.com:iin rekisteröityä, että sieltä voi downloadata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääkö tuonne flightsim.com:iin rekisteröityä, että sieltä voi downloadata?

On varmaan todella vaikeaa havaita asiaa itsekin, mutta vastataan nyt että kyllä pitää. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja flightsim.comiin pääsyyn kannattaa olla hyvät hermot. :P Ainakin F5 näppäimelle tulee käyttöä. Ruuhkan takia käytänkin www.avsim.comia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja flightsim.comiin pääsyyn kannattaa olla hyvät hermot. :P Ainakin F5 näppäimelle tulee käyttöä. Ruuhkan takia käytänkin www.avsim.comia.

Kannattaa jos on First Class member ja sitten saa nopeasti myös tavaraa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En maksanut itse penniäkään siitä :I

En minäkään. Enkä sitä myöskään voittanut mistään. Riitti, että kysyin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu miule tuli vaan kerran viestiä sieltä. Ilmeisesti sceneryni oli tehneet vaikutuksen jollekkin ??? Enkä saanut sitä sen Flight 1 oston mukana. Flight 1 ei ollut juuri lainkaan perillä siitä hommasta kun kysyin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja flightsim.comiin pääsyyn kannattaa olla hyvät hermot. :P Ainakin F5 näppäimelle tulee käyttöä.

Tohonkin vaikuttaa todella paljon se, mihin aikaan on sivuille tunkemassa. Aamupäivisin suomen aikaa pääse aika usein ekalla sisään. Tai ainakin minä olen päässyt. Ja jos ei muutaman F5:n jälkeen pääse sisään, niin maltti on valttia. Puolen tunnin odottelu muuttaa yleensä tilannetta. Ja sen väliajan voi käyttää vaikkapa johonkin hyödyllisempään kuin päreiden polttamiseen ;).

Rupeaa tuntumaan, että tässäkin asiassa rupeaa olemaan enemmän hevosmiesten juttuja ja hätäisiä johtopäätöksiä, kuin oikeita kokemuksia.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

No eikös se Maule jos joku ole kunnon puskakone??

T:Harri

Pitää vissiin olla tähtimoottori ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muulihan on kunnon puskakone :DOliko se nyt niin että maulella ei saa vetää laskusa yhtään tai rupee loikkimaan ja sit on menoo??

T:Pygmi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muulihan on kunnon puskakone :DOliko se nyt niin että maulella ei saa vetää laskusa yhtään tai rupee loikkimaan ja sit on menoo??

T:Pygmi

Kyllä minä ainakin olen laskussa vetänyt ja aivan kiltisti tullut maahan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä ainakin olen laskussa vetänyt ja aivan kiltisti tullut maahan

Meinaan oikeassa elämässä.Muistaakseni joku sanoi et on hankalahko ja vaativa kone ::)

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaan oikeassa elämässä.Muistaakseni joku sanoi et on hankalahko ja vaativa kone ::)

T:Jukka

Niin tosiaan tietysti puhuin Maliniemen & Co. Maulesta... Tosin ellei se lentomalli ihan väärin ole, niin sillä tuntuu olevan helppo tehä. Helpompi kuin monella muulla kannuskoneella, mitä simulla olen lentänyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni joku sanoi et on hankalahko ja vaativa kone ::)

Minulla on AOPA-lehdessä Maulen esittely. Lehti ei ole nyt käsillä, mutta muistaakseni sitä kehuttiin erittäin helpoksi lentää ja lisäksi nousu- ja laskumatkat ovat aivan minimaaliset. Ja sitten ne nurinpäin (-7 astetta) kääntyvät flapsit antavat muutaman solmun lisää matkanopeutta.

Jotain napinaa oli siitä että takaovet eivät meinaa lukittua salpaan ellei osaa sopivasti nitkauttaa ja jos takaovi on auki, niin siihen voi vahingossa osua flapseilla, kun ennen lähtöä kokeilee niiden toiminnan. Niin, ja kantavuus ei ollut kauhean suuri, mutta toisaalta kuka käskee laittaa tankit aina täyteen.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään