Guest sasu

Kuka auttaisi pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä?

13 viestiä aiheessa

Karmat sille, joka auttaa minua pitämään FS9-asennukseni järjestyksessä.

Voisit käydä pari kertaa viikossa lataamassa koneelleni mielenkiintoisimmat uutuudet. Huolehtisit että asennukset menevät oikein. Pitäisit huolen että minulla on aina parhaat panelit, textuurit, asetukset jne. Parantelisit paneleita ja sceneryitä toiveideni mukaan. Jos FS9 alkaa kaatuilla, selvittäisit mistä se johtuu ja korjaisit tilanteen.

Kaikesta tästä palkitsen ainakin yhdellä karman painalluksella. Jos innokkaita on paljon, saatan harkita jopa vuorottelujärjestelmää, jolloin voitte jokainen saada karman. Yksi teistä voisi toimia silloin päävastuullisena, mistä saa kaksi karmaa, jos olen tulokseen tyytyväinen.

sasu 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kuullut, että eräs Mattilan Sasu on hyvä tuossa hommassa ja auttaa mielellään. Kannattaa ottaa yhteyttä. Lisäksi hän tuntuu olevan varsinainen huumorimies, joten nauraakin saa orjatyön ohella 8) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta sitten tästä hommasta menee kaikki mielenkiinto , koska eihän tuo lentäminen ole se mielenkiintoisin asia, vaan että saa ratkaistua jonkin vaikean esim. paneelin , siitä hyvä mieli pieni tuuletus, jes. Mutta onhan meitä monta mieltä ja et kai sinä ihan ole tosissaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä Microsoft saisi hommeta jokaiselle FS:än käyttäjälle huoltajan. On tää sellaista säätämistä, mistä ei ikinä tule loppua. 90 % ajasta menee viilaukseen ja höyläykseen.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä Microsoft saisi hommeta jokaiselle FS:än käyttäjälle huoltajan. On tää sellaista säätämistä, mistä ei ikinä tule loppua. 90 % ajasta menee viilaukseen ja höyläykseen.

Pätee myös muissa Microsoftin tuotteissa (windows, pelit, ohjelmat yms.). Voisivat yrittää joskus tehdä jotain toimivaa :)

Mutta aika tottahan tuo Sasun juttu on. Ei tässä enää pysy perässä mikä on parasta simuiluun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-kaitsu

Jess ! Miulle kanss' Ja Huom! Miehet on näissä FS asioissa niin mämmikouria, näkeehän sen kun jokaisella on jotain vikaa, ett miulle nainen. Nuori ja nätti, mielellään isot tissit. ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas käskee latailla kaikkia kummia addoneita :P, kun pysyy perus-FS:ssä mitään lisäämättä tai poisjättämättä ei tarvitse säätää! 8)

Onko muuten kukaan ollut niin kaukaa viisas? ;)

Upporikas huoltaja olisi kyllä hyvä...

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas käskee latailla kaikkia kummia addoneita :P, kun pysyy perus-FS:ssä mitään lisäämättä tai poisjättämättä ei tarvitse säätää! 8)

Onko muuten kukaan ollut niin kaukaa viisas? ;)

Upporikas huoltaja olisi kyllä hyvä...

Jaana

Moikka. :)

Mainiota Jaana. ;D Valitettavasti en ole upporikas, olisin muuten ilmoittautunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN. Silläkin monesti tullut säästttyä simun kaatumiselta.

Kuinkahan moni oikeasti lentää vain tuolla perus FS2004 oletus asetuksilla ilman MITÄÄN lisäosaa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN.

No mihinkäs niitä autoinstallereita sitten tarttee...asentaa, kopioi, poistaa :P kun oikein kasatun zipin voi purkaa suoraan oikeaan paikkaan tai sitten "väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN" ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai sitten jokainen addon developeri tekee autoinstallerin niin säästyy monelta harmaalta hiukselta. Tosin itse kyllä installoin nuo autoinstalleri paketit aina ensin johonkin väliaikaiseen kansioon ja sieltä sitten ÄFFÄSSÄÄN. Silläkin monesti tullut säästttyä simun kaatumiselta.

Kuinkahan moni oikeasti lentää vain tuolla perus FS2004 oletus asetuksilla ilman MITÄÄN lisäosaa ?

Jani

Kaikki autoinstallerien tekijät pitäisi hirttää munista kahvikupin sankaan. On freeware-hommiin maailman turhin keksintö. Payware-hommiin toisaalta taas ainoa mahdollisuus, mutta silti...

Ja niinkuin Kari sanoi, niin oikein kasattu zip-paketti on nopeampi ja käytännössä helpompikin asentaa kuin joku turha autoinstalleri...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, jos ei tiedä miten zip puretaan tai mitä ovat kansiot tai missä järjestyksessä kansioiden pitää olla, niin on se hyvä ihan yleissivistyksenkin kannalta opetella. Tulee samalla se tietokone muutenkin vähän ymmärrettävämmäksi, ja on paremmat edellytykset korjata ongelmia. Pullamössöporukka tietty haluaa kaiken valmiiksi pureksittuna, ettei tarvii itse ajatella, mutta sitä vastaan taisteleminen on kansalaisvelvollisuus ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja niinkuin Kari sanoi, niin oikein kasattu zip-paketti on nopeampi ja käytännössä helpompikin asentaa kuin joku turha autoinstalleri...

Autoinstallereissa ei edes tiedä, mitä se asentaa ja mihinkin. Zip-paketeista taas tietää, mitä menee mihinkin ja ne on myös "helppo" purkaa myöhemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään