Guest kaitsu

PSS pätsi ongelmat

22 viestiä aiheessa

Mä olen koittanut rekisteröityä noiden sivuile jo monta kertaa, eri sähköpostiosoittella, mutta en ole onnistunut. En saa varmennusta sähköpostiin, joten en pääse loggautuun niiden sivuille.

Kuinka pitäisi menetellä?

Kuinka suuri tuo päivitystiedosto on?

Olisiko mahdollista saada sitä tänne FS Nordigin sivuille ladattavaksi?

-epätoivoinen-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko mahdollista saada sitä tänne FS Nordigin sivuille ladattavaksi?

HEHEH, FSN ei ole mikään piraattimesta. Eli eipä varmasti saa tänne sitä...

Katso heidän nettisivuiltaan joku sähköpostiosoite ja lähetä sinne mailia, jossa kerrot ongelmiesi laadun ja jos heitä sitten yhtään raha kiinnostaa, niin varmasti auttavat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko entinen käyttäjä eli onko sinulla ollut 2002 versio PSS:n airbusseista ? Tiedosto on aika iso, muistaakseni 70 mb luokkaa eli nopeellakin lataa 15 min. Eihän sitä nyt voi julkiseen jakoon laittaa koska se on maksullinen, joku lähtee tiilenpäitä lukee jos näin tekee tai sitten olisi aika outoa jos noin kävisi. Tarkista jo olet PSS:n asiakas että sähköposti ja salasana ovat oikein eli pyydä että ne vahvistaa sen ja yritä ahkeraan, kyllä sen sieltä saa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko entinen käyttäjä eli onko sinulla ollut 2002 versio PSS:n airbusseista ? Tiedosto on aika iso, muistaakseni 70 mb luokkaa eli nopeellakin lataa 15 min. Eihän sitä nyt voi julkiseen jakoon laittaa koska se on maksullinen, joku lähtee tiilenpäitä lukee jos näin tekee tai sitten olisi aika outoa jos noin kävisi. Tarkista jo olet PSS:n asiakas että sähköposti ja salasana ovat oikein eli pyydä että ne vahvistaa sen ja yritä ahkeraan, kyllä sen sieltä saa ::)

70 Mb! :o Puhuttekohan nyt ihan samasta asiasta, Kai tarkoitti ilmeisesti päivitystä... Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin tämän asian..

Justflightin sivuilla oleva CD version päivityskin on 12 megan luokkaa...

Edit: Ja hyvin pelaa FS2004:ssa päivityksen jälkeen. Aika uskomattomalta tuntuu että pitäis koko satsi ladata uudestaan PSS:ltä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaan tuo netin kautta ei ole mikään päivitys lisäys , vaan kyllä sieltä tulee koko homma uusiksi, näin se vaan on ;D

Onhan tuolla edellisissä keskuteluissa jo se selvinnyt että entinen (2002) pitää ensin poistaa kokonaan ja sitten uusi 2004 "päivitys" uudelleen eli koko homma sinne tulee, ainakin minulla näin teki ja toimii tosi hyvin niinkuin olen näillä sivuilla jo kertonut monesti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö. En mä mistään piratismista puhunut. Pelkästä päivityksestä. Tokkopa se paneeli ja muut pelkällä päivityksellä pelaa? Oonko väärässä? Vai onko joku saanut Windowsin toimiin pelkällä SP1:llä?

Eli pelkästä päivityksestä puhun. En saa itseäni sisään niiden sivuille. Selain hakkaa vaan tyhjää ja lopuksi tulee se blankko sivu. Niiltä ei tule sähköpostiin vahvistusta eikä mitään ilmoitusta.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri äsken toimi eli laski sisään ja olisi antanut tehdä latauksen, jännä ettei kaikilla toimi vieläkään ???? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri äsken toimi eli laski sisään ja olisi antanut tehdä latauksen, jännä ettei kaikilla toimi vieläkään ???? ???

Eli tämä on se ongelma:

[ Attachment removed / expired ]

Mä en nyt tiedä oikein missä vika. Rekisteröidyin sinne aivan tavallisesti ja kaikki meni niinkuin pitikin. Tulee se ikkuna missä puhutaan siitä sähköpostiin tulevasta varmennuksesta ja muista. No ongelma on se, että mun mailiin ei ole tullut mitään ilmoitusta. Eli en pääse loggautuun.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sinun mailiin tulee ilmoitus jossa on esim. käyttäjätunnus jolla pääset sitten tekemään sen latauksen. Olet siis nyt tehnyt ostopäätöksen ja ei ole ennen PSS:n kanssa tekemistä. Katso mitä sanotaa tuossa sinun edit my profile, onko siellä asiat niinkuin pitää ? Pääsetkö members sivuille ??

Jos et niin silloin homma ei ole vielä valmis eli jotain vielä tarvitsevat, ....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin kuin ostin aikoinaan paketin netin kautta, niin mullakin kesti ennen kuin sain sähköpostiin ilmoituksen.

Meni muistaakseni jotain kuutisen tuntia aikaa tuohon prosessiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö. En mä mistään piratismista puhunut. Pelkästä päivityksestä. Tokkopa se paneeli ja muut pelkällä päivityksellä pelaa? Oonko väärässä? Vai onko joku saanut Windowsin toimiin pelkällä SP1:llä?

Niin no enhän minä sitä väittänytkään. Mutta PSS itse päättää, että mistä se päivitys on saatavilla ja jos sen joku ottaa omille sivuilleen imuroitavaksi, se taidetaan jo laskea piratismiksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin kuin ostin aikoinaan paketin netin kautta, niin mullakin kesti ennen kuin sain sähköpostiin ilmoituksen.

Meni muistaakseni jotain kuutisen tuntia aikaa tuohon prosessiin.

Tässä on jo mennyt päiviä. Viime viikolla, kun sivut alkoi toimia niin rekisteröidyin. Mitään ei ole vaan tapahtunut. Muuta kuin tuo lätkä mikä tulee kun koitan logata sisään.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on jo mennyt päiviä. Viime viikolla, kun sivut alkoi toimia niin rekisteröidyin. Mitään ei ole vaan tapahtunut. Muuta kuin tuo lätkä mikä tulee kun koitan logata sisään.

-kaitsu

Niillä kun tuntui olevan astetta pahempiakin ongelmia niillä sivuillaan, niin on hyvinkin mahdollista että se sinun rekisteröimispyyntö on hukkupiilossa. Kokeile rekisteröityä uudelleen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet kai sina Kai nyt maksanut ko jutun, jotenkin nyt alkaa tuntua että kaikki ei ole niinkuin pitää ? Eihän pelkkä rekistöröinti johda vielä mihinkään vaan pitää Visaa vinguttaa , tyhmä kysymys mutta kaikkeen on jo tottunut tähän ikään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-kaitsu

No voihan peet. Mutta kuten Mikko sanoi, niin uudelleen rekisteröintiä peliin. Tee vaikka uusi sähköpostiosoite esim. Hotmaililla, niin ei pitäis vanhat osoitteet hämätä. Jos haluat, niin pääset rekisteröitymisen jälkeen muuttamaan tietojasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet kai sina Kai nyt maksanut ko jutun, jotenkin nyt alkaa tuntua että kaikki ei ole niinkuin pitää ? Eihän pelkkä rekistöröinti johda vielä mihinkään vaan pitää Visaa vinguttaa , tyhmä kysymys mutta kaikkeen on jo tottunut tähän ikään

Ensin pitää rekisteröityä, vasta sitten pääsee ostamaan ja vinguttaa korttia.

Edit: Paketin koko on muuten n.35,5M sisältäen FSUIPC ja NavDatan.

Textuurien koko on n.1,5M/kpl

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kolme eri sähköposti osoitetta olen laittanut sinne, mutta mistään ei ole tullut replyä. kun taas laitan niiden sivuille että lähettäkää mun salasana niin se kyllä tulee. outoa.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyn vielä kerran että olet siis jotain sieltä tilannut ja maksu on suoritettu ? Ymmärsinkö että näin on ja sinun esim. Visa on veloitettu tilauksen summa ? ja eikä muuta sitten tapahdu, en kyllä nyt usko :o

eli et pääse näkemää tällaista sivua mista lataus aloitetaan, en kyllä nyt usko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ei. mitään en ole vielä tilannut. mättää vaan tuo rekisteröinti. kaikki menee niinkuin pitääkin, vaan tuo mailiin tuleva varmistus jää jonnekkin roikkuun. eli en pääse loggautuun sivuille. tunnus ja salasana on, mutta kun laitan se sign in kohtaan niin tulee tuo lätkä (ks ylemmäs).

eli en pääse members areaan.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No johan selvisi, kyllä sinun pitää se ensin ostaa tuolta "sales", eihän ne nyt sinua päästä tuohon members kohtaa ennenkuin saavat sinulta tilauksen, näin se vaan on. Tuosta members kohdasta se lataus jo tehdään, sitä ei enää kukaan estä ja ilmaiseksi se ei onnistu ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No johan selvisi, kyllä sinun pitää se ensin ostaa tuolta "sales", eihän ne nyt sinua päästä tuohon members kohtaa ennenkuin saavat sinulta tilauksen, näin se vaan on. Tuosta members kohdasta se lataus jo tehdään, sitä ei enää kukaan estä ja ilmaiseksi se ei onnistu ::)

Niin.... Eli tästähän on ollut koko ajan kyse. Kun ei pysty rekisteröitymään, niin ei voi tilata ja imuroida. Laitetaan kuva sarja "ostoyrityksestä" kun ei ole tunnuksia.

Tilaan tämän tuotteen ja Go To Checkout

Jaa pitääkö tässä rekisteröityä ennen kun pääsee vinguttelee Visaa

Painetaas Submittia ja tuloksena Kaitsulle tuttua valistusta.

No rekisteröidytään....

Ja kun se on kunnossa, niin yllä olevan ostoksen jälkeen päästään kassalle

Kun maksu on suoritettu, niin jossain vaiheessa sulle tulee tuo Pentin kuvaama "Members" > "My Files", josta pääsee imuroimaan maksetut tuotteet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okke. Siis tuo menee tota rataa. Mä kun epätoivoisesti odottelin jotain vastaus maili. No mitähän sitä ostais?

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään