Guest iwn

SGA A300 laippa- ja laskutelinekysymys

5 viestiä aiheessa

Olen tässä köhätaudissa saanut vähän lennellä simulla. A300:lla tuli vastaan sellainen ilmiö (Benoit Gaurantin paneelilla) että irtoamisen jälkeen laipat ja telineet eivät mene sisään. Ei asiaan liittyviä varoitusvaloja, virrat on käännetty APU:lta gen1 ja gen2 ja APU suljettu ohjeiden mukaisesti, virtapiirit näyttävät vihreää, hydraulikan pumput kaikki ON, mittarit vihreällä.

Lopputarkastuksia kiitoradan päässä tehtäessä olen useaan otteeseen testannut laippojen ulos- ja sisääntulon ja olen saanut satunnaisia tuloksia, viimeksi menivät sisään, mutta ilmassa taas jumi.

Default-panelilla telineet ja laipat toimivat, eli muuta ei ole muutettu kuin paneeli ja muutamia Benoitin paneelin ohjeissa neuvottuja muutoksia

aircraft.cfg:hen. Olenko unohtanut jotain vai teenkö jotain väärin vai molemmat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Olethan ottanut sen ns. vikageneraatorin pois päältä ? Siis Gen 1 ja 2 täytyy olla päällä, APU gen pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, sammutan APU:n ohjeiden mukaan heti kun moottorit pyörivät eli palaan ko. paneeliin, kytken gen1 ja 2 päälle ja APU gen pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SGA:n jengi on tekemässä uutta Benoit-yhteensopivaa fde:tä ja sitä odotellessa suositellaan lataamaan ensin ms-default-kone ja sitten valitsemaan A300. Ettäs tällaasia terveisiä SGA:n foorumilta.

EDIT: Noloa, mutta tuolla default-keinolla laipat ja telineet lompsahti sisään että kopsahti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitä odotellessa suositellaan lataamaan ensin ms-default-kone ja sitten valitsemaan A300.

Tuo pitäisi oikeastaan olla perussääntö, joka tehdään aina. Ladataan FS ihan peruslennolla, eli Seattleen ja koneena Cessna. Sitten vasta ladataan mieleinen kone ja scenery ja tehdään sään säätelyt jne. FS:llä tuntuu olevan taipumus ruveta bugittamaan, jos se käynnistetään suoraan jollekin raskaalle addon-kentälle ja vieläpä jollakin raskaalla addon-koneella...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään