Guest heiska91

Marcianon A320 panelin ongelmia

19 viestiä aiheessa

Kyseisen panelin asensin taas kun olin vaihtanut sen toiseen mutta vaihdoin takas ja kun sain asennettuu sen niin ku FS:ää avaan niin tulee virheilmoitus ja kokeilin semmosta että otin gps_export.DLL filun pois Modules-kansiosta ja kokeilin ja toimi mutta jossain kohti panelia luki Missing gauge vaikka kaikki on missä pitää ja olen hakenut FS2004 pätsin ja pistänyt sen Gauges kansioon mutta siinä tulee edelleen sama juttu. Ja kun ei oo sitä gps_export.DLL filee niin FS:n GPS ei avaudu, Headingii ei saa säädettyy eikä Auto Pilotti toimi ollenkaan mutta ND:ssä näkyy kaikki, mitä voin tehdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla jossain, muistaakseni kuvankaappauksissa tai saatoi se olla laitteistoakin on pitkät jutut juuri tuosta. Se kyllä asentuu, kun saat ne filut oikeisiin paikkoihin. Jotain ei saanut panna jonnekin, en muista. ;)

Tuossa on jotain aiheeseen liittyvää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseisen panelin asensin taas kun olin vaihtanut sen toiseen mutta vaihdoin takas ja kun sain asennettuu sen niin ku FS:ää avaan niin tulee virheilmoitus ja kokeilin semmosta että otin gps_export.DLL filun pois Modules-kansiosta ja kokeilin ja toimi mutta jossain kohti panelia luki Missing gauge vaikka kaikki on missä pitää ja olen hakenut FS2004 pätsin ja pistänyt sen Gauges kansioon mutta siinä tulee edelleen sama juttu.

Varmaan FS Nordicin historian pisin lause! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan FS Nordicin historian pisin lause! ;D

Pitäisikö harkita jonkunlaista diplomia tjms. Huom ! modet ja adminit. LOL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiiä.....

Ja FS tilttaa silloinkin kun pistää sen sinne [Old Modules] juttuun...

Muistaakseni tuota ei tarvi/pidä laittaa tuonne OM-juttuun.

Edit: Löytyy 2. cd:ltä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli aikanaan sama juttu. Asensin uusimman A320.gau-tiedoston ja tein muutkin Ericin sivuilla sanotut temput ja vóila, paneeli toimii moitteettomasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jesse. Lue se manuaali, siinä on paljon asennukseen liityvää asiaa. Lisäksi siinä on kaksi patcia, mitkä ovat molemmat samanlaisia. Lisäksi lue tuo juttu läpi minkä tuossa ylempänä linkitin, kyllä se lähtee.

Sinulla on luullaksen jotain liikaa jossain kansiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikaa?

Voitko Ilkka tai joku pistää mulle sen gps_export.DLL filun?

Heetkinen. Eikös se ollut juuri se mitä ei tarvita ja mikä sekottaa koneen. Kuinka on fs2004;ssä Ilkka ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heetkinen. Eikös se ollut juuri se mitä ei tarvita ja mikä sekottaa koneen. Kuinka on fs2004;ssä Ilkka ?

Kyllä mulla on tuo GPS_sexport modules-kansiossa ja toimii ku junan vessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla on tuo GPS_sexport modules-kansiossa ja toimii ku junan vessa.

Ok, mulla ei ole sitä lainkaa ja toimii silti kuin junan vessa. ;D

ps. gps_sexport LOL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Ilkka!

Nyt ei FS valita mutta vieläkin näkyy toi Malfunction ja Missing Gauge enkä pysty säätää Auto Pilottii :(

Osaattekko auttaa tuohon?

Hmm... onpas mielenkiintoista. Avaas vielä messenger niin lähetän sulle panel.cfg:n, jos siellä on jokin viturallaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... Juuri huomasin että siellä Panel-kansiossa on semmoinen .cgf filu kun PA_Panel, mikäs se on?

Se on vaihtoehtopaneeli, jos käyttää project airbussin koneita. Tuo pa_panel.cfg on optimoitu PA:n koneille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laittakaa muutama euro ja ostakaa Pss:n paneeli niin loppuu tuo tuo ajan tuhlaus tuon makaroonipaneelin suhteen ja kaiken lisäksi se "tarramainen" töherrys, toivottavasti kukaan ei vedä tuosta nokkiin , mutta niin se on

[ Attachment removed / expired ]

tuossa on se ainoa oikea tällä hetkellä- 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään