Guest Kimix

dxdiag.exe kaataa FS2002 simun.

8 viestiä aiheessa

Moi.

Hetken aikaa lennettyäni käynnistyy dxdiag.exe softa, joka yrittää ulkomaailmaan palomuurin läpi. Kun en päästä sitä läpi, niin se kaataa FS2002:en.

Tietääkö joku mikä ihme tuo on ja miten tuon kaatumisen saa estettyä?

T:Kimmo

EDIT: Niin ja tuo softa löytyy FS2002:n päähakemistosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miula sattuu vastaavaa silloin tällöin FS9. En kyllä tiedä itsekkään minkä takia se sen tempun tekee. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

dxdiag.exe on direct x:n osa eli kyllä sen varmaankiin saa päästää palomuurin läpi(hakee ehkä päivitystä).Itselläni löytyy FS2002 päähakemistosta vain dxdiag.txt ja ohjelma taas löytyy C:\WINDOWS\system32.Eli tuon softan ei kai tuolla pitäisi olla,koska minullahan se ei voi väärin olla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

Se on Winsystem32 kansiossa oleva directx testisofta. Käynnistäsuoritadxdiag enteriä, käynnistää ko ohjelman.

[ Attachment removed / expired ]

ps. ymmärtääkseni tuolla ei ole mitään tekemistä fsxxxjuuressa, eikä tuolla myöskään ole mitään asiaa verkkoon, olen itse kieltänyt sen palomuurilla.

ps. päivitykset tuohon tulevat normaalisti Windows Updaten kautta, ei se itse mitään hae.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko kuitenkin niin etta simu kaatuu muuten vaan ja dxdiagnostiikkaohjelma yrittaa raportoida siita Mikkisoftalle? Nain ainakin minulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Mä poistin tuon dxdiag.txt -tiedoston ja nyt simu pysyy pystyssä. Simu kaatui todellakin vasta tuon ohjelman käynnistymisen jälkeen, eikä ennen.

Kiitokset jälleen kerran Teille kaikille.

T:Kimmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Simu kaatui todellakin vasta tuon ohjelman käynnistymisen jälkeen, eikä ennen.

Dxdiagnostiikka yrittaa palomuurista lapi, talloin ilmoitus Zone Alarmilta. Seuraavaksi ilmestyy simun kaatumisilmoitus. Nain ainakin minulla. Ja kyse ei ole siita etta dxdiagn kaataisi simun vaan yrittaa raportoida simun kaatumisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dxdiagnostiikka yrittaa palomuurista lapi, talloin ilmoitus Zone Alarmilta. Seuraavaksi ilmestyy simun kaatumisilmoitus. Nain ainakin minulla. Ja kyse ei ole siita etta dxdiagn kaataisi simun vaan yrittaa raportoida simun kaatumisesta.

Tismalleen sama juttu minulla. Itse asiassa minulla FS "kaatuu" aina kun sen sammutan. Käytön aikana ei ole mitään ongelmia, mutta kun normaali tapaan sammutan FS:n, Wintoosa ruksuttaa aikansa ja antaa sitten sen "lähetä virheraportti" ilmoituksen ja tarjoaan FS:n uudelleenkäynnistystä....outoa.. ::)

Ja siis tuo Dxdiag tulee joskus myös, ei aina...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään