Guest Spetsnaz

"Trimmi-ongelma"

15 viestiä aiheessa

Niin eli kun lennän millä tahansa koneella, esim. A320:lla, niin kun olen jossain n. FL320, niin yhtäkkiä kone nousee kauheata vauhtia, ja tietysti sen seuraksena sakkaa. Eli koneen trimmi "nousee" itsestään... Tämä tapahtuu siis silloin kun autopilotti on päällä. Ja kun se tämän tekee, niin eikun ap pois päältä, ja sitten kun laittaa uudelleen ap:n niin tekee sitä jälleen. tiedän että trimmiä pystyy itse säätelemään numeroista 1 ja 7, mutta kun sen on säätänyt normaaliin asentoonsa, niin kohta kone taas tekee sen! ??? Mikäköhän avuksi? Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan... ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei vaikuta simu. Minulla on FS9 ja samaa ongelmaa on ollut havaittavissa...

 

Just juu. Ei kun muistui vaan mieleen se FS2002:n autopilot-ongelma, joka teki juuri tuota. Olisi vaan ensimmäinen kerta, kun kuulen tuosta FS2004:n kanssa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mulla tuo ratkesi Vertical Speed arvoa pienemmäksi säätämällä. AP ei silloin pääse yrittämään mahdottomia nosunopeuksia. Kokeile laittaa VS:ään vaikka 500 tai pienenpää kun menet yli FL 250, nousunopeus hidastuu mutta AP ei mokaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo korkeus on oikeastikin jo A320 ihan liikaa, miksi pitää päästä noin korkealle, voi olla vika myös siinä, eihän bussi nyt mikään sateliitti ole ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei tuo pinta 320 edes mikään korkea ole vielä.. Aivan normaaleita matkalentokorkeuksia. Olikohan maksimi 360? (ihan hatusta vetäistynä muistikuvana) ..ja siinäkin taisi paineistus / paine-ero olla se rajoittava tekijä (jälleen "muistelisin näin") ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Helou

 

Ei tuo pinta 320 edes mikään korkea ole vielä.. Aivan normaaleita matkalentokorkeuksia. Olikohan maksimi 360? (ihan hatusta vetäistynä muistikuvana) ..ja siinäkin taisi paineistus / paine-ero olla se rajoittava tekijä (jälleen "muistelisin näin") ;)

 

Ite muistelisin, että bussin maksimit olis jossain FL398, eli ihan karvan verran alta pinnan 400 ja rajoittava olis just toi paineistus/paine-ero juttu. Jos mä nyt Rahikaisen tunnilla oon jotain kuunnellu/jotain muistan. :P .

 

Terkkui

 

Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu ei todellakaan FL320 ole A320:lle vielä mitään. Ihan normaali matkalentokorkeus... ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minä vaan sillä sitä epäilin koska aikaisemmin aina fs2002 tuo ongelma tuli korkealla lentäessä, fs2004:ssa ei ole ollut ongelmaa, mutta yleensä en lennä yli 25:n tuhannen jalan :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään