Guest FIN1979

Taitolentelyä... Missä ollaan ?

7 viestiä aiheessa

Tuli tuossa lenneltyä Super Decathlonilla "taitolentoa" siis yritin saada koneen pysymään ilmassa ;D

Kysymys kuuluu että missä ollaan ? Paikka on siis default FS2004 maisemassa ja Pohjois-Amerikan puolella.

[ Attachment removed / expired ]

Ensimmäinen tietäjä saa karmat.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt vain pitää kysyä, että miksi Jani lentelet tuolla RealAirin koneella, kun freewarena saa oikeamman näköisen ja ennen kaikkea paremmin lentävän version?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys kuuluu, mistä? (siis tolla paintilla)

Paintin tein itse, enkä ole sitä (vielä) uploadannut mihinkään. Mutta voisin sen vaikka tässä koittaa tänne FSN:ään uppia... Ja itse konehan on Long Island Classicsin Super Decathlon. Löytyy flightsim.comista ja avsim.comista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt vain pitää kysyä, että miksi Jani lentelet tuolla RealAirin koneella, kun freewarena saa oikeamman näköisen ja ennen kaikkea paremmin lentävän version?

En ole tuota freeware Decathlonia ehtinyt testata. Itse olen tuosta RealAirin Decathlonista tykännyt ja siinä on myös aivan loistava VC josta on mukava lennellä. Tuosta koneesta sai silloin alennuksen jos omisti SIAI Marchettin niin päätin sitten myös tuon Super Decathlonin ostaa...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole tuota freeware Decathlonia ehtinyt testata. Itse olen tuosta RealAirin Decathlonista tykännyt ja siinä on myös aivan loistava VC josta on mukava lennellä. Tuosta koneesta sai silloin alennuksen jos omisti SIAI Marchettin niin päätin sitten myös tuon Super Decathlonin ostaa...

Jani

No tuossa olet oikeassa. Tekstuureiltaan se RealAirin kone on parempi. Aika paljonkin parempi. Mutta muuten se freeware-versio vie kyllä voiton. Myös VC on siinä freeware-koneessa ihan samalla tasolla RA:n koneen kanssa. Ja niin hassulta kuin se kuulostaakin, se freeware-versio lentää realistisemmin. Ja ennenkaikkea spinnaa realistisemmin. RealAirin kone menee ihan omituiseen, uskomattoman nopeaan spinniin, mitä oikea Decathlon ei kuulemma tee. Ja muutenkin se RA:n kone on aivan liian herkkä Decathloniksi. Ikäänkuin lentelisi jollakin Extralla, mistä Decathlon on kyllä kaaaaaukana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään