Guest TLinkku

Apua md80 paneelin kanssa tarvitaan.

9 viestiä aiheessa

Vaikeuksien kautta voittoon - mutta tappiolla ollaan vielä :-[

Eli nyt GPS:n aukastessa näkyy vaan iso musta möhkölaatikko. Olen varmaan sählänny tuon panel.cfg:n kanssa - vaihellu suuntaan ja toiseen niin ei näy kepsi - MITÄ TEEN?. Ja sitten HUD on pimee - MITÄ TEEN?

:-\ :'(

Muuten tää paneeli on hieman erilainen - ei nää suoraan paneelista että millä asteella flapsit on. No näkeene jos avaa tuon "kaasuhanaikkunan" . Mut jos se on näin realistinen niin unohetaan fläpsijuttu.

Sitten kun on tottunu että peräsmies huutaa jotta "GIER DAUN AN LOKKED" tai "GIER AP" niin niitä ei ainakaan kuulu. Onkos mahollista saaha noita "one hundred" jne ilmoituksia SOUNDIin?

Sohlasin tänään vielä vaikka mitä mutta ei näy GPS ja äänistä kuuluu vaan moottorit ja sattunnainen "click" ja laippojen ja telineiden surina. Tahtoo jonkun sanovan (muun kun itseni tai vaimoni) että GEAR UP jne... ja laskeutuessa niitä "FIFTY, FOURTY, THIRTY, TWENTY, TEN" Ääniä ääniä...

AUTTAKAA niin helpottaa ja pääsee taas lentämään :P

EDIT: siis kun asensin FIDG:n uuden panelin fs2002:lle niin kohtasin nämä ongelmat.

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olen oikein ymmärtänyt paneeli toimii vain fs2004:ssa, mutta saathan sen kun korvaat gps tiedot esim. jollain fs2002:n paneelin tiedoilla, pitäisi toimia sillä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

=======================clip====================

EDIT: siis kun asensin FIDG:n uuden panelin fs2002:lle niin kohtasin nämä ongelmat.

TLi

Moikka.

Muistanko oikein kun on semmonen mielikuva, että sinulla oli hyvä ja toimiva paneli vielä joku viikko sitten ?

Kuvankaappaukset ja valokuvat osastolta jäi mieleen. :) :) Tätä meinasin. Mikäli niin oli niin asenna vaan suosiolla takaisin. Ei ne päivittämällä parane.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu oli hyvä paneeli vielä toissapäivänä :-[

Sitten A.Pihlajamäki kehoitti minua uudistamaan paneelin tekemäänsä uudempaan versioon ja tahtoo saaha sen toimimaan - vastustaa nyt niin pirusti...Taian vaihtaa takasi siihen alkuperäseen ja oottaa kun Lagolta ilmestyy payware MadDog ja lentää sitten sillä.

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu oli hyvä paneeli vielä toissapäivänä :-[

Sitten A.Pihlajamäki kehoitti minua uudistamaan paneelin tekemäänsä uudempaan versioon ja tahtoo saaha sen toimimaan - vastustaa nyt niin pirusti...Taian vaihtaa takasi siihen alkuperäseen ja oottaa kun Lagolta ilmestyy payware MadDog ja lentää sitten sillä.

TLi

Heh, tee niin. Minäkin meinaan ostaa sen tulevan Lagon MadDogin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä se mun testeissä toimi fs2002 ja fs2004 ihan hyvin ;D

Ai ihan soundit ja gepsi myös (FS2002:ssa) - ei pelitä hittolainen ... Välillä aina kun jotain tekee niin tuleekin se vanhempi (toimiva) paneeli ja sit kun taas jotain palnel.cfg:tä vaihtaa niin tuleekin uus, mut sit nää soudit ja gps lirisee... ???

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita sinne panel.cfg:hen fs2002 default gps. Siellä on varmaan kutakuinkin tällainen rivi:

gauge00=gps9!gps, 0,0,150,250

Korvaat rivin nappaamalla sen ysin veke ja kepsi näkyy.

gauge00=gps!gps, 0,0,150,250

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään