Guest FIN1979

Eaglesoftin Cessna Citation X julkaistu ! [PAYWARE!]

20 viestiä aiheessa

Jeps, sekin on sitten ostettu ja tällä hetkellä tallissa odottamassa neitsytlentoa. Huomenna sit pistän kuvia KLAL-KMEM lennolta ;).

EDIT: Tili tuli tili meni..ja sitä rataa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Harmi, kun eivät ole FMC:ta viitsineet koodata. Saattaisin jopa harkita, jos kunnollinen semmoinen löytyisi.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Tili tuli tili meni..ja sitä rataa...

Onneks mun ei tarttenu siitä maksaa. Nimittäin se ei toistaseks toimi mulla (win98... tiedän, älä sano ;D) No, onneks Bob lupas tehdä mulle korjaussarjan...

Niin no joo, ulkomallihan toimii kyllä ja on nätti kuin mikä. Ehdottomasti yksi parhaista FS-malleista koskaan. Pelkästään sen takia jo kannattaa tuo hankkia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, ja paintkit myös löytyy joten noita Suomi-paintteja odotellaan :D täytyy tai taas pyytää Isin VISA:aa lainaksi...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, ja paintkit myös löytyy joten noita Suomi-paintteja odotellaan :D täytyy tai taas pyytää Isin VISA:aa lainaksi...

Jani

Mä pistin joku pari kuukautta sitten Bobille parit kuvat OH-PPJ:stä ja hän sanoi välittävänsä ne firman painttereille. Pitänee kysellä asian nykyistä tilaa jahka hän tulee linjoille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On kyllä varsin hyvänäköinen laite sisustuksineen päivineen,ja kerrankin toi "sussu" matkustajana ei häiritse silmää kun on tehty "3D:nä"!!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

on siinä näköjään jonkunlainen FMC, mutta täytynee sitten hoitaa tuo navigointi FSNavigatorilla.

[ Attachment removed / expired ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneks mun ei tarttenu siitä maksaa. Nimittäin se ei toistaseks toimi mulla (win98... tiedän, älä sano ;D) No, onneks Bob lupas tehdä mulle korjaussarjan...

Niin no joo, ulkomallihan toimii kyllä ja on nätti kuin mikä. Ehdottomasti yksi parhaista FS-malleista koskaan. Pelkästään sen takia jo kannattaa tuo hankkia...

Susikasia (98):ko sä vielä käytät? Huhuhhuhhu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSNavigator on just se viimeinen millä navigointia hoidetaan.

Siis minä käsitin että ei sillä fsnavilla hoideta navigointia vaan tehdään vain se reitti fmc:tä tai RXP:n Jet Lineä varten jotta se ilmestyisi siihen ehsi:lle, ja sitten kone hoitaa loput. Eihän siitä fsnavin omasta "fms:stä" ole mihinkään! (tai hoitaahan se lentämisen, mutta aika huono se on silti)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Susikasia (98):ko sä vielä käytät? Huhuhhuhhu!

Minulla on omat syyni, eikä siitä sen enempää. Kuten sanoin jo äsken, ei kannata kommentoida ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mie pistän ilmeisemmin illemmalla kuvia kuhan aloittelen tuossa sitä lentoa Memphisiin. Haluatko kuvia tuosta Beechjetistä. Miula ois mahdollista laittaa siitäkin sitten vähän exterior kuvia ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mie pistän ilmeisemmin illemmalla kuvia kuhan aloittelen tuossa sitä lentoa Memphisiin. Haluatko kuvia tuosta Beechjetistä. Miula ois mahdollista laittaa siitäkin sitten vähän exterior kuvia ;)

Ei tartte...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Harmi, kun eivät ole FMC:ta viitsineet koodata. Saattaisin jopa harkita, jos kunnollinen semmoinen löytyisi.

Arttu

Jep, sama juttu. En ainoastaan harkitsisi, vaan ostaisin sen samantien mikäli siinä olisi toimiva FMC (siis kunnolla toimiva). Mutta kun ei ole... :'( Taitaa jäädä ostamatta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään