Guest alepeura

Tietääkö kukaan mitään tuosta EFTO koodilla olevasta kentästä mitään?

5 viestiä aiheessa

Eli siis kysymys on kentästä niltä efto.

Tuossa selasin 2001 suomen aluekarttaa ja huomasin torbakan kentän ja nyt haluaisin tehdä siitä kentän (varmaan vaan omaan käyttöön) simuun,

eli jos jollakin on siitä tietoa niin ilmottele tai meilaa.

alepeura@tiger.teuva.fi

Aleksi Peurala Sky Airlines

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielipiteeni on, ettei ikinä kannata tehdä mitään kenttää vain pelkästään omaan käyttöön, vaan kaikki default maisemia paremmat tekeleet pitäisi julkaista. Näin helpommin kasvatamme Suomen maisemien määrää. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Sen verran voin sanoa Torbakan kentästä, että koko kenttä ei taida olla muuta kuin ruohopäällysteinen kiitotie. En ainakaan itse muista koskaan nähneeni siellä mitään muuta kun olen siitä yli lentänyt. Kentän laidalla on kyllä ollut joitan ultrakevyitä koneita parkissa.

Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Justiinsa ajelin(autolla) ohi siitä ja siellä seisoi yksi alataso ultra parkissa. Kenttä näytti olevan aurattu, joten joku sielä talvisinkin lentelee.

Voin käydä napsimassa kuvia kun seuraavan kerran Inkooseen ajelen täältä Kotkasta... Siihen saattaa kuitenkin mennä pari viikkoa...

Varustustahan kentältä löytyy aika vähän.

- Kiitotie, jonka päissä kolme punaista tötteröä molemmin puolin.

- Tuulipussi

- Aidattu alue autoille

- Kiitotien itäpäädyssä hiekkainen paikallistie

- Muutama sähkölinja kentän läheisyydessä.

+ muuta krääsää...

Inkoossahan on toinenkin (yksityinen) kenttä, jonka sattuu omistamaan naapurini... (ylilentäjät ovat varmasti huomanneet...n. 2NM Inkoon keskustasta itään...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään