Guest heiska91

Project AI koneet

9 viestiä aiheessa

Voisiko joku jolla on kaikki PAI:n kone paketit ladattuna niin pistää ne .zip fileks ja lähettää vaikka MSN Messengerin kautta tai haluamallaan tavalla minulle, se joka tekee tämän saa monta karma napin painallusta.......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se nyt niin iso homma ladata ne paketit PAI:n sivuilta?

Edit: Jesh kerrankin Ilkkaa nopeampi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se niin kova homma imuroida ne itse PAI:n sivuilta??? ??? ::)

Edit: Heh, Marko oli 13 sekuntia nopeampi lähes samanlaisella vastauksella!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ku siinä kestää nii pitkää ja muutenki tulis nii hitaasti.......

Maltti on valttia. Lataat eka sulle tärkeimmät yhtiöt ja sitten sitä mukaan niitä muita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ku siinä kestää nii pitkää ja muutenki tulis nii hitaasti.......

Tuo on aika huono perustelu. Ei se paketin koko siitä pienenisi yhtään, vaikka ne kaikki koneet laitettaisiinkin yhteen zippiin. Jos ne oikeasti haluaa ne koneet, niin kyllä ne sitten jaksaa sieltä ihan oikeasta paikasta imuroida...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän niitä konepaketteja ole edes monta, kun niissä on monta mallia samassa paketissa. Tekstuureita sitten piisaa. Mutta eipä niistä kannata asentaa kuin tarvitsemansa.

Oikeastaanhan sinä vaan pyydät, että voisiko joku muu nähdä vaivan puolestasi. En minä ainakaan viitsi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei turhan naurettavaa laiskuutta. Moderoijat vois poistella tällaiset turhat PAI-topicit niin helpottais hakua hieman kun sais pelkkää faktatietoa, eikä tällaista turhanpäiväistä kyselyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei turhan naurettavaa laiskuutta. Moderoijat vois poistella tällaiset turhat PAI-topicit niin helpottais hakua hieman kun sais pelkkää faktatietoa, eikä tällaista turhanpäiväistä kyselyä.

Ok, lukitaan tämä ja jatketaan elämää eteenpäin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.