Juha Lahtonen

PSS pätsit tänään!!

81 viestiä aiheessa

Jos minä oikein tulkkasin tuota PSS:n etusivua, niin nuo kauan odotetut FS2004 pätsit olisi ladattavissa tänään. Jos näin on, niin tuo Marcianon paneeli lentääkin saman tien sinne kuuluisaan kuikkaan.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nuo patsit eivät tietenkään toimi sitten tuon Justflightin Airbus Pro:n kanssa veikkaan :-\ noh... saas nähdä sitten kun ne patsit ilmaantuvat sinne PSS:n sivuille.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tuon PSS:n paneelin saa? Ja riittääkö pelkkä patchi vai pitääkö olla myös se alkuperäinen paneeli? vai mitenkäs tuo toimii? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saatavilla löytyy...tosin mä en päässyt A320 asentaman kun ei suostu hyväksymään loggausta asennuksen alussa >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ainakin minä sain ladattua sen missä kysyy sähköpostia ja salasanaa mutta eipä vaan hyväksy niitä vaikka pitäisi olla oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PSS etusivulla:

19 - February - 2004

Updates & Patches Available Now

PSS are proud to announce that we have now completed

the work on all the current patches and compatibility updates

for the following products:-

--------------------------------------------------------------------------------

PSS A319,320,321 series

PSS Dash 8

PSS Vulcan XH558

Now fully compatible with both FS2002 and FS2004

New Installers with multiple option's

--------------------------------------------------------------------------------

PSS A330/A340 series

Now fully compatible with both FS2002 and FS2004

New Installers with multiple option's

All reported issues addressed

* * * * * * * * * * * IMPORTANT! * * * * * * * * * * *

COMPLETELEY UNINSTALL ANY PRODUCT BEFORE UPDATING !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Taitaa olla pientä ruuhkaa, koska myöskään minulla ei suostunut hyväksymään login-tietoja. Niin siis, "base-installer" eli oliko se nyt..."Own files" tai vastaavaa eli se mitä olet ostanut Phoenixlta.

Täältä: http://www.phoenix-simulation.co.uk/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en kyllä nyt tajua.. kyllä mä PSSn sivuilla oon mut mistä perkeleestä sen muka pystyis latamaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin. se installeri pitää ajaa My Files osiosta, mutta vanha asennus, jos löytyy, pitää ensin poistaa.

JP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta edelleenkään asennus ei suostu jatkumaan, logging ei mene eteenpäin...

>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Robert K. vastasi äsken mailissa että niillä on webbisiten kanssa ongelmia ja pyysi yrittämään myöhemmin...

JP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo päivitys fs2004:ään siis ihan koko homma uusiksi, ei siis entisen (2002) päälle norm. pätsi niinkuin yleensä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjeista päätellen vanha pitää ensin poistaa ja sitten installerilla uusi asennus.

JP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjeista päätellen vanha pitää ensin poistaa ja sitten installerilla uusi asennus.

JP

Mulla tuota vanhaa ei koskaan edes ole ollut. Pitääkö se nyt sitten ostaa ensin vai ei? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toihan on vaan pätsi että toimii FS9ssä.. sulla pitää olla se kunnollinen 2002 versio tietty ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin. se installeri pitää ajaa My Files osiosta, mutta vanha asennus, jos löytyy, pitää ensin poistaa.

JP

hmmm. mistäköhän MyFileseistä pitää pätsi kaivaa jos on tälläinen boxi versio??? Eli mulla ei ainakaan ole mitään filuja MyFileseissä.

Ok... toimiin vain online versiossa boxed v. tulee myöhemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään