Guest oksu88

DC8

7 viestiä aiheessa

Mulla on toi Finnairin historiallinen DC8 kone FS2004:lle ja kun sillä liikkuu niin toi mun Force Feedback joystick tärisee ihan hullusti ja nousussa niin pahasti et on erittäin hankala pitää kone hallinnassa. Kuulin et pitää aircraft.cfg tiedostossa tehä force feedback ominaisuudet mut en tiiä kuinka se tehään. Miten saan tämän korjattua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Imuroippas tuo Aircraft Container SDK seuraavasta osoitteesta:

http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/fs2002_downloads_sdk.asp

Siellä on kerrottu, mitä mikäkin force arvo vaikuttaa ja mihin...

Tai sitten jos haluat päästä helpommalla, kopio se koko [forcefeedback]-osio vaikkapa jonkun default Boeingin aircraft.cfg:stä ja korvaa sillä vastaava osio sieltä DC-8:n aircraft.cfg:stä. Tuon pitäisi olla ainakin jonkinlainen ratkaisu, vaikkakaan sen "realistisuudesta" en sitten tiedä (siinä määrin, mitä tuo Force Feedback yleensäkään on realistinen)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Tuon kasin alastuomisessa on ihan tarpeeksi hommia ilman Force Feedbackiakin, jos vain lentomalli lähentelee oikeita ominaisuuksia. Tärinät pois tikuista ja värinät kännyköistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä ton kasin alastuonti on melko yksinkertaista. Se on vaan se nouse mikä on vähän hankala ja descent koska kasis ei voi spoilereita käyttää ilmajarruina paitsi jos on emergency. Ja tottakai mä puhun manuaalisesta laskeutumisesta ku ei kasissa tietääkseni ees oo ILS:ää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ku ei kasissa tietääkseni ees oo ILS:ää.

No kait nyt ILS-laitteet löytyy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään