Lauri Matikainen

Teetkö omat tarkistuslistat?

8 viestiä aiheessa

Tällanen vaan juolahti mieleen. Itse teen, koska on vaan helpompaa sillälailla, esim. ei tarvitse vaivata päätä kaikkilla turhilla simumaailmassa niinkuin "ovet - lukossa" tai "suihkumoottorin ympäristö - avoin" niinkuin joissain checklistoissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vain tärkeimmät, kaasuvipu täysin eteen ja tikkuu vedetään taakse, ei aina muista niitäkään :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kyllä lukenut, mitä tarkistuslistaan kuuluu, mutta enpä minä niitä listalta viitsi läpi käydä. Muistinvaraisesti vilaisen, että asiat on niinkuin pitää kussakin vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos uuteen koneeseen siirryn niin luen tarkasti tarkistuslistat ja käyn ne läpi. Paitsi tietysti aamutarkastus mikä on hankala simussa tehdä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytän 757:lla lentäessä Partasen Teron tekemiä listoja(ne muuten ON hyvät).

EDIT: Lisätäämpä vielä se että ne on tehty PICisteille, Lonny Paynen yms. pilipalipaneeleilla lentävät, turha toivoakkaan että saisitte käytyä läpi kaiken mitä niissä on ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kannatuksesta, Olli!

Uudet listat on myös tulollaan. Hyvin hyvin pieniä muutoksia muutama tulossa.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Alkuperäisiä" listoja käytän ATR72:lla ja DC-8-62:lla lentäessä, tosin ATRän listasta on viivailtu yli turhat (Varjeen Jarin DC8-listassa ei turhia olekaan ;) ). Muut koneet menee näppituntumalla.

EDIT: eikös tämä melkein kuuluisi Lentosimulaattori-osastoon..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään