Guest Athlonisti

Toimiva A320-200 paneeli mistä?

44 viestiä aiheessa

Huomasin tuossa New files sectiossa tuon uuden A320 airbusin ja päätin ottaa sen. Sitten otin äänet ja paneelin tältä samalta sivulta. Sitten asennin ne ja kun käynnistin FS2K4:sen ja valihin bussin ja painoin ok, ni tuli viesti, että A320.gau:ta ei löytynyt GAUGES-kansiosta. Viesti ei hävinnyt ok:ta painamalla vaan tuli aina uudestaan ja sitte ei auttanu muu, ku vaan lopettaa tehtävä. Miten tuo on mahollista, ku kahtoin, ni se A320.gau oli siellä Gauges-kansiossa. Ei kai ISOILLA ja pienillä kirjaimillaki oo merkitystä? Paneeli ois ollu hyvän näkönen. Asialliset side-viewit ja kaikki. Neuvokaa masterit!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä tiedä, mistä paneelista on kyse, mutta kokeileppa semmoista temppua, että siirrät/kopioit sen A320.gau:n sinne koneen panel-kansioon...

EDIT: Toinen juttu, mikä tulee mieleen. Löytyyhän se A320.gau varmasti hakemistosta FS200X\gauges, eikä FS200X\gauges\gauges hakemistosta? Ei olisi ensimmäinen kerta, kun jollekin näin tapahtuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

File Library -> Flight Sim -> panels -> Airbus -> Marcianon

Airbus A319 / A320 / A321 paneeli, johon on siinä myös update.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulostaa Erik Marcianon paneelilta. Korvaa se gps_export.dll alkuperäisellä, joka löytyy rompulta. Sieltä kai löytyy myös kai FSsound, joka myös pitäisi korvata alkuperäisellä, mutta sitä en löytänyt rompulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin sen sinne panel-kansioon ja:

Flight Simulator was unable to load some aircraft software. You can continue usin Flight Simulator but this aircraft or software will be disabled.

File: AIRCRAFT\iFDG A320-214 Finnair\panel\A320.GAU.

:'( :( >:(

Siis ei näin!! Neuvoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä updatessa näyttää olevan tuo A320.gau, eli olisko käynyt niin että alkuperäisessä paketissa on viallinen tiedosto...joka tapaukseesa poista se vanha a320.gau kaikista paikoista joihin sen jo laitoit ja koita tuota update-paketissa olevaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin korvata sen sillä update-gaugella, mutta EIHÄN se ongelma häipynyt. Nyt olen vielä tuhonnut FSSound.dll:än. Ei auta ku asentaa FS2K4 uudestaa... :( >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellei joku vois lähettää oman FSSound.dll:än mulle e-mailitse... tepu.vipo@surfeu.fi. Olisin todella kiitollinen. Karmaa ois luvassa... ;) :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellei joku vois lähettää oman FSSound.dll:än mulle e-mailitse... tepu.vipo@surfeu.fi. Olisin todella kiitollinen. Karmaa ois luvassa... ;) :D

Autetaan nyt miestä hädässä, katso postis!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liitytään jonon jatkoksi... osote löytyypi rohviilista. Karmaa et muuten saa kun tänään jo yhden annoin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoittakaa nyt joku hyvän tähden pieni tutoriaali, millä noi tiedostot saa ongittua pihalle sieltä CD-levyiltä ja pistäkää se tuonne FAQ-osastolle. Eihän tästä mitään tule, että aina pitäisi olla lähettämässä sähköpostilla noita systeemejä...

EDIT: Itse en tähän hätään ehdi sitä tekemään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin, mulla ei ainakaan ole sitä FS2004:n rompuilla. Tai siis en ole sitä löytänyt vaikka olen joka rompun zipit moneen kertaan katsonut. Ihme juttu. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSSound.dll ei ole mikkisoftan kamaa, se on ylimääräinen lisäpalikka jonka avulla toiset tekevät mittareille "niks ja naks"-ääniä yms. Eikä tuo ole mitenkään välttämätön simun toiminnalle, ennemminkin päin vastoin.

Edit// FSSound.dll löytyy ainakin Flightsim.comista ja Avsimista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSSound.dll ei ole mikkisoftan kamaa, se on ylimääräinen lisäpalikka jonka avulla toiset tekevät mittareille "niks ja naks"-ääniä yms. Eikä tuo ole mitenkään välttämätön simun toiminnalle, ennemminkin päin vastoin.

Marcianon paneelin toiminnalle tuo fssound.dll on kuitenkin välttämätön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluaako jouk lähettää mullekin tuon FsSound.dll:n? ::)jolle88@suomi24.fi Olis kiva... :) Karmat napsahtais!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit// FSSound.dll löytyy ainakin Flightsim.comista ja Avsimista

No milläköhän hakusanalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt mä putosin persiilleni...tuo fssond.dll on mukana myös tässä puheenaiheena olleessa Eric Marcianon paneli-paketissa...RTFM :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et sattuis muistaan että mikä hakusana avsimissä kun flightsimissä on kokoajan "all nodes busy"?!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En käytä Avsimia, joten en ole varma että löytyykö edes sieltä...tuo oli toisen käden tieto yhdestä dokumentista...imuroi tuo Marcianon paneli josta aikaisemmin puhuttiin, sieltä löytyy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heheh, nyt näyttääpi kyllä aika sekavalta tämä homma etten sanoisi. Siis tämä ongelmahan johtuu nimenomaan siitä E. Marcianon paneelin mukana tulevasta fssound.dll:stä, joka ei tahdo oikein pelittää FS2004:ssä... näin minä siis olen asian ymmärtänyt. Vai voiko tuota fssound.dll:ää edes olla eri versioita? Huhhuh kun menee vaikeeks... taidan sittenkin vain odottaa sitä PSS:n bussia ja lennellä Maulella sen aikaa. :P Se nimittäin Toimii. (Maule siis ;D )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään