Guest Miikka6

etsitään...

4 viestiä aiheessa

hyvät ilmailun ystävät.... on tuossa tullu tuumittua ja tullut siihen loppu pisteeseen kun en itse löydä mistään kunnollista boeing 757 paneelilla sekä soundeilla...eli onko jollakulla ehdotuksia mistä tuommoisen voisi löytää ??? vinkkejä?

ps. miten noita kuvia saa otettu tuosta simusta?

-Miikka-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko katsonut tuosta FS Nordicin tiedostokirjastosta? Siellä on parikin kappaletta 757:n paneelia ja äänetkin löytyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mikä noista paneeleista on se paras mahdollinen ???

olen tuota Lonny paynen paneelia muutaman kerran testannut sekä eriversioita noista paneeleista...olen huomannut noista Lonnyn paneeleista että niistä ei saa vaihdettua vorri lukemaa joka voi olla joisain tilanteissa aika tylsää.

-Miikka-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mikä noista paneeleista on se paras mahdollinen ???

olen tuota lonny paynen paneelia muutaman kerran testannut sekä eriversioita noista paneeleista...olen huomannut noista lonnyn paneeleista että niistä ei saa vaihdettua vorri lukemaa joka voi olla joisain tilanteissa aika tylsää vaikka osaankin käyttää mcdu/fmc???

-Miikka-

Makunsa kullakin, mutta itse käytän Ken Mitchellin paneelia. Se on osoittautunt ihan hyväksi minun tarpeisiini nähden.

Jos Nav1:n ei toimi niin katso, että aircraft.cfg:ssä kohta [radios] on seuraavanlainen:

Com.1=1, 0

Nav.1=1, 0, 1

Nav.2=1, 0, 0

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään