Guest MattiP

EFHK ja EFJM onkelmia...

5 viestiä aiheessa

Mitähän olen asentanut väärin, väärään järjestykseen kun EFHK:ssa ei näy korkeaa lasitaloa ollenkaan. Efjm:ssä taas ei ole kiitoratoja ollenkaan, pelkkiä perunapeltoja vain. Rakennukset löytyy kyllä...???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En osaa vastata ongelmaasi, vaan panen oman EFHK ongelmani esille :

Olen asentanut "efhk_alpha, _upd, _winter ja pai_fisd" :t. Toimii loistavasti, paitsi että rullausteiden keskellä ja muualla on lukuisia, varmaan FS2004:n default, "taxiway signs" . Saako ne pois millään ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitähän olen asentanut väärin, väärään järjestykseen kun EFHK:ssa ei näy korkeaa lasitaloa ollenkaan. Efjm:ssä taas ei ole kiitoratoja ollenkaan, pelkkiä perunapeltoja vain. Rakennukset löytyy kyllä...???

Onko sulla Jämin päivitys asennettuna? Alkuperäisestä paketista puuttuivat talvi-kiitotiet. Elikkä talvella oli vain pelkkä "auraamaton" maa siinä alla. Päivityksen mukana tulevat sitten talvellekin kiitotiet...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen asentanut "efhk_alpha, _upd, _winter ja pai_fisd" :t. Toimii loistavasti, paitsi että rullausteiden keskellä ja muualla on lukuisia, varmaan FS2004:n default, "taxiway signs" . Saako ne pois millään ?

Kyllä, Tatu Kantomaa on löytänyt ratkaisun tähän ongelmaan;

Pistä tuo EFHK\Scenery kansioon.

www.simnet.is/tatu/FS/EFHK_EX.BGL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitähän olen asentanut väärin, väärään järjestykseen kun EFHK:ssa ei näy korkeaa lasitaloa ollenkaan.

Olethan ladannut ensin kokonaisen paketin (noin 16 megaa) ja asentanut sen ja vasta tämän jälkeen päivityksen ja purkanut sen tuon asentamasi paketin päälle korvaten samannimiset tiedostot?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään