Guest teropa

Menevä uusi lentosimusaitti !

6 viestiä aiheessa

Termos!

Käykäähän tutustumassa saittiin nimeltä Simradar. Kyseessä on 2003 lokakuussa käyntiin polkaistu lentosimuaiheinen saitti, jonka vaatimattomana tavoitteena on indeksoida kaikki maailman lentosimuaiheiset nettisivut. Saitilta löytyy myös tiedostokirjasto, keskustelualueet, galleria, uutis- ja arvostelusektio. Erikoisuutena Simradarissa on se, että uploadaamalla sisältöä (linkkejä, uutisia, kuvia, videoita, tiedostoja, tai arvosteluja) voit itse saada palkintoja. Ainakin boeing-kuskeja saattanee kiinnostaa allaolevassa kuvassa olevat kuukausittaiset palkinnot (itse voitin ton FMC guiden sieltä), joita on kyllä muitakin. Lisäksi voitin vuoden sisällöntuottaja-palkintona Aerosoftin MCP:n arvon verran $$$ sieltä, mutta tällä hetkellä olen ulkona kilpailuista tms. koska screenaan sisääntulevaa tavaraa ja vähän katselen foorumien perään.

Simradar ei ole vielä mitenkään valtaisa tiedostokirjastoltaan / keskustelualueiltaan, mutta kasvu on todella kovaa. Ja Simradarhan ei kilpaile FSN:n käyttäjistä mielestäni millään tavalla. Spideri-indeksoitisysteemi on jotain sen verran erilaista, jota voi sitten ainakin siellä hyödyntää.

www.simradar.com

simradar_prizes.jpg

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka. :)

Hyökkään sutena sinne. Varsinkin kun siellä näyttä olevan noita minun spesiaali juttuja palkintoana, siis föönien FMC manuaaleja. ;D ;D

Vakavasti puhuen, hyvä printattu manuaali on aina hintansa arvoinen. Onhan manuskoja pilvin pimein jaossa html formaatissa ja jonkun verran myös pdf:nä. Siinä on vaan että niistä syntyy kasa paparia mitä sitten siirrellään ees taas, ja lopulta vipataan ö mappiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo onhan tässä jo tullutkin paria arvostelua kirjoitettua tuonne että saisin tuon hienon kirjan! :o Ajattelin kuitenkin että täytyy kysyä kyseisten lisäreiden tekijöiltä ennen niiden uploadaamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Joo teretulemast vaan, Pekka!

Tiedostojen uploadaamisesta tosiaan muutama seikka.

- upatkaa vain sellaista tavaraa, jossa copyrightit eivät kiellä tiedoston levittämistä

- mikäli tilanne on epäselvä, kysykää aina tekijältä lupaa uppaamiseen (useat freewaren tekijät eivät halua tiedostojaan leviteltävän sattumanvaraisesti, Simradar ei aio tehdä Ferdejä tms.)

- kaikista parhaat fileet on niitä, minkä sisällössä olette itse osallisena :)

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, joku hassu siellä hyväksyi räpellykseni saitin kolmanneksi arvosteluksi!! ;D Kohta minä johdan jo ainakin 35 pisteellä!! :o Aion nimittäin saada sen manuaalin vaikka joutuisin käyttämään koko hiihtoloman arvostelujen ja nyyssien parissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään